וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה גורו גורו

דרור רפאל

6.1.2011 / 7:00

גאון כמו יוסף שילוח היה צריך לעשות מבטא בשביל להתפרנס, לאבי כהן לא נתנו לתרום איברים ולמי אכפת ממה מתה מפגינה בבילעין. דרור רפאל פוסט מורטם

למה שחקן גאון אומר משפטים מפגרים כמו "שפתיים שלך כמו קרוקודיל"?

יוסף שילוח היה שחקן גדול, אבל הוא פעל בישראל. במשך שנים שילוח חיקה במבטא פרסי רס"ר בצבא שאומר משפטים מצחיקים. הוא תמיד ייזכר עם חצי אבטיח על הראש, אוכל בצל שלם ומוריד תריס אחד של משקפיים בלתי אפשריים.

אם שילוח היה בארצות הברית, הוא היה מגיע לרמות דסטין הופמניות. בישראל נתנו לו לשחק את דמות המזרחי הנלעג בלי סוף ובלי חן. כאלה אנחנו, נכופף כל כישרון גדול לממוצע הנמוך האפשרי.

אם לורנס אוליבייה היה בארץ שני התפקידים הכי משמעותיים שהיה עושה היו פעמיים בוסקילה, אם מוצרט היה בישראל הוא היה מלחין עם יוסי גיספן שירים לדודו אהרון. מזלם של הכישרונות הגדולים שנולדו באנגליה, באוסטריה או בכל מקום אחר הוא שלא מכריחים אותם לחקות פרסים.

מי אתה שתחליט מה יעשו עם גופתך?

אדם מת. רוצה לתרום את איבריו לאלו שחיים. משפחתו מסרבת ואיבריו לא נתרמים. גם במותו לא מתחשבים בו. יש ליקוי חמה בשמים אבל אסור להסתכל. ומי שכן הסתכל לא ראה, כי הליקוי היה מעל באר שבע, ואין אף אחד בבאר שבע כרגע.

מרוב ברירות לוקחים לנו את שיקול הדעת. אתה עומד בתחנה, מחכה לרכבת. ברצותה תגיע, לאחרונה היא לא. אולי נשרפה בדרך. אתה תלוי, מושפע, רוצה לעזוב הכול, לנסוע רחוק, אך מחירי הדלק חונקים אותך. טנק מלא עולה כבר כמו טנק.

אתה מוותר, יושב בבית, הטלפון מטרטר. בצד השני אראלה ממפעל הפיס, היא תכריח אותך לגזור את הסרט משני הצדדים. היא תחליט בשבילך. החברים, המשפחה המדינה ואראלה יחליטו בשבילך מי אתה ומה גורלך.

איך מתה ג'והר אבו רחמה ואת מי זה מעניין?

ג'והר אבו רחמה מתה משאיפת גז מדמיע כשהפגינה בבילעין. או שמתה מסרטן לפי דבריו של דובר צה"ל. יונתן פולק היה חבר שלה, אמר שראה אותה בהפגנה שואפת גז. מי זאת ג'והר אבו רחמה ומי נתן לה את שמה? מדוע היא נקראת אבו רחמה, היא אישה, לא יתכן שהיא אבו של מישהו? אולי היא מתה בעת שעשתה ניתוח לשינוי מין. זה הגיוני באותה מידה כמו סרטן.

ויונתן פולק, שהוא פעיל שמאל, הוא אחיו של זה ששיחק את ההומו מפלורנטין, ובנו של יוסי. איך הוא הגיע לבילעין ונהיה חבר של ג'והר? אולי הוא הכיר אותה עוד כשהיתה גבר לפני הניתוח. המשפחה אומרת שהיא בכלל התאוששה משפעת. אז מה היה לנו: סרטן, שפעת ניתוח לשינוי מין ושאיפת גז .

מי את ג'והר אבו רחמה ומה קרה לך שם בהפגנה. מה עבר עלייך בדקות האחרונות של חייך ואיך נראו חייך עד אז. לחייך ולמותך לא היתה משמעות. את אנקדוטה. דף על שולחנו של דובר צה"ל, שעליו הוא משרבט "סרטן" ומעיף אותך מעל סדר היום.

רווחי הגז מוועדת שישינסקי יותר מעניינים משאיפת הגז שלך. ג'והר אבו רחמה יהי זכרך מיותר לחלוטין.

כמה תהיות לשנה החדשה

מה עושים עם אנשים שעדיין אומרים "טוף בסיידר" ובבוקר, "בוקר"?

אולי זו השנה להתחיל לעשן, או להצטרף לקבוצת רכישה. או לעשן בתוך קבוצת רכישה כדי שיעיפו אותי מהקבוצה.

איך יכול להיות שג'סטין ביבר כבר שלוש שנים בן 16?

איציק זוהר נדקר, אבי נמני פוטר, אבי כהן נפטר ודאגלאס דה סילבה נסחט. מעולם חדשות הספורט לא היו כל כך מעניינות, וכל כך לא קשורות לספורט.

למה כולם אומרים "הזוי" בזמן האחרון? החיים הפכו הזויים או מה שהיה רגיל הפך הזוי?

אולי כדאי לשלוח הודעת ניחומים למשפחת שילוח, לאישה לילדים ולכלב: מה עושה בלילה של ירח מלא גורו גורו, גורו גורו, איתכם באבלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully