וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם יאוץ': "טרם החלמתי ממחלת הסרטן"

עינב שיף

8.1.2011 / 5:27

מייקי די, חברו של יאוץ' לטריו ההיפ הופ החלוצי, סיפר בראיון כי יאוץ' החלים מהגידול שהתגלה בבלוטות הרוק שלו. יאוץ' בתגובה הודיע כי טרם החלים לגמרי מהמחלה

אלו היו אמורות להיות חדשות משמחות מאד: מייקי די, חבר להקת הביסטי בויז, אמר בראיון שהעניק ל-BBC. כי אדם יאוץ', חברו לטריו, החלים לחלוטין ממחלת הסרטן בה לקה ביולי 2009.

בתגובה, הוציא יאוץ' הודעה בה הבהיר כי השמחה היתה מוקדמת: "בעוד אני שמח על כל האנרגיה החיובית שנשלחת לכיווני, הדיווחים על חלמתי המלאה היו מוגזמים", אמר יאוץ'. "אני ממשיך בטיפולים ומקווה להיות חופשי מהסרטן בעתיד הקרוב.

מייקי די אף הוסיף בראיון שלו כי הלהקה תוציא כמתוכנן את אלבומה החדש, "Hot Sauce Committee Part 2" במהלך האביב הקרוב. האלבום היה אמור להיות חלק שני של אלבום בעל אותו השם, אולם האלבום ההוא נדחה בשל המחלה של יאוץ'. לדברי מייקי די, מדובר בשני אלבומים שונים לחלוטין. בנוסף, מייקי די לא פסל אפשרות של יציאה לסיבוב הופעות, בכפוף למצבו הבריאותי של יאוץ'.

לצד הוצאת האלבום, הלהקה מבטיחה להוציא בקרוב קליפ חדש ומושקע, כמיטב המסורת של ההרכב. באתר פיצ'פורק מדווחים כי אחת האפשרויות היא שמדובר בקליפ ההמשך ל-"Fight For Youre Right" המפורסם, בכיכובם של סת' רוגן, אלייז'ה ווד, וויל פארל ועוד. הקליפ אמור להיות מוקרן בבכורה בפסטיבל סאנדנס הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully