וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוקדים עם כוכבים" האוסטרית: גבר ירקוד עם גבר

שני גורקביץ'

12.1.2011 / 18:00

"אני לא עושה את זה בשביל להתעסק בהומוסקסואליות, הרעיון הוא השואו, הבידור", אמר השחקן אלפונס היידר, שהנחה בעבר את התוכנית וכעת יתמודד בה כשלצידו רקדן ממין זכר

השחקן ומנחה הטלוויזיה האוסטרי, אלפונס היידר, שישתתף בעונה הקרובה של "רוקדים עם כוכבים" בארצו, הודיע היום (רביעי) כי בן זוגו לריקוד יהיה גבר. הראשונה שעשתה את הצעד ורקדתה עם בת זוג מאותו המין היתה גילי שם-טוב בתוכנית ששודרה השנה בארץ.

"אני עומד לרקוד עם הטרוסקסואל. הכוונה היא לא לעסוק בהיותי הומו", אמר היידר בראיון שפורסם היום (רביעי) בעיתון באוסטריה. "אני לא מעוניין שהופעתי בתוכנית תצטמצם להומסקסואליות בלבד. הרעיון הוא השואו, הבידור. אני לא ג'ואן מארקדיה של ההומואים", הוסיף.

היידר למעשה הנחה בעבר את "רוקדים עם כוכבים", אך השנה הוא שב אליה בתור משתתף. בן זוגו לריקודים יהיה הרקדן בלזס אקר, ולדבריו, עדיין לא ברור מי מהם יוביל את הריקודים. "אין לזה תשובה במאה אחוז, כיוון שאף אחד לא עשה את זה בעבר. אבל אין סיכוי שאלבש חצאית וגרביונים כדי ליצור את הרושם שאנחנו נורמליים".

היידר למד תיאטרון בווינה ובבית הספר של לי שטרסבורג בלוס אנג'לס, והופיע במחזות ובסרטים רבים בארצו. עם זאת, בהקשר הבינלאומי עלה שמו כהשראה לדמותו שגילם השחקן סשה ברון כהן בקומדיה "ברונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully