וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שושלת" בדרך לקולנוע

שני גורקביץ'

13.1.2011 / 10:50

אלכסיס, בלייק וקריסטל עתידים לשוב לחיינו כדמויות בסרט הוליוודי המבוסס על אופרת הסבון המצליחה משנות ה-80. "הולכים להיות פיתולים לא צפויים בעלילה", סיפרו היוצרים

אחרי "צוות לעניין", "סטארסקי והאץ'" ו"המלאכיות של צ'ארלי", נראה שעוד סדרת אייטיז בדרך למסך הגדול: יוצרי אופרת הסבון המצליחה "שושלת" הודיעו אמש (רביעי) כי הם מתעתדים להפוך אותה לסרט.

"זה הזמן הנכון", אמרה אחת מיוצרי הסדרה, אסתר שפירו. "תמיד הייתה נוסטלגיה גדולה מאוד לזה, אבל אנחנו רוצים לקחת את זה צעד אחד מעבר. אנחנו רוצים לחזור עם הדמויות האלה להתחלה, ולהשתמש בסרט כדי להתחקות אחר שורשיהן".

לדברי שפירו, הסרט צפוי להתחיל משנות ה-60, בסגנון "מד-מן", ולהציג את איל הנפט בלייק קרינגטון בצעירותו, כשפגש לראשונה את אלכסיס המיתולוגית. "זה ייתן לנו את ההזדמנות להתחלה נקייה, בלי כל המגבלות שהטילה הטלוויזיה על הדמויות שלנו בסדרה", הוסיפה.

"הדמויות האלה, היו באיזשהו מובן, אסירות בטלוויזיה", הוסיף בעלה ריצ'רד שפירו, שיצר עמה את "שושלת". "תמיד הוגבלנו בשל התקציב הקטן של סדרת טלוויזיה, וכל התנאים שהוטלו על תוכן התוכנית. אם נרצה שבסרט יהיו סצינות אקשן בסטייל ג'יימס בונד, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו. אם אנחנו רוצים סצנת אהבה לוהטת, אנחנו יכולים לעשות אותה. אם נרצה לחצות את מה שהתירו לשדר בטלוויזיה בשנות השמונים, אנחנו רשאים לעשות זאת ועוד יותר".

בני הזוג שפירו שוקדים כעת על כתיבת התסריט, ומתכננים להתחיל בהפקת הסרט בשנה הבאה. "אנחנו ניקח את משפחת 'שושלת' למקומות בהם לא הייתה", אמר ריצ'ארד שפירו. "זה כיף, כי המעריצים יידעו מהסדרה לאן תגיע כל דמות בסופו של דבר, אבל אין להם מושג איך הן הגיעו לשם. יהיו כמה פיתולים מאוד לא צפויים, והרבה חציות קווים".

  • עוד באותו נושא:
  • שושלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully