וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו המועמדויות לטקס פרסי הבריטס

שני גורקביץ'

13.1.2011 / 22:22

The XX וממפורד אנד סאן מובילים בקטגוריות הבריטיות של הטקס הנחשב בממלכה. בגזרה הבינלאומית בולטים ארקייד פייר וקינגז אוף ליאון

הוכרזו שמות המועמדים לטקס פרסי הבריטס לשנת 2011. הטקס יערך ב-15 בפברואר בלונדון וינחה אותו ג'יימס קורדן. את המועמדויות לפרס הבריטי מובילות השנה The XX וממפורד אנד סאן - כל אחת עם שלוש מועמדויות.

שני ההרכבים מתמודדים בקטיגוריית פריצת השנה, כשלצדם אלי גולדינג, טייני טמפה ורומר. כנ"ל גם בקטיגוריית להקת השנה, רק שהפעם ביפי קליירו, הגורילאז וטייק דאת הם המתחרים הנוספים על הפרס. גם על פרס אלבום השנה נאבקים The XX וממפורד אנד סאן ראש בראש, ועמם גם Plan B, טייק דאת וטייני טמפה.

Plan B וטייני טמפה מתמודדים זה מול זה גם בקטיגוריית זמר השנה לצד מארק רונסון, פול וולר ורוברט פלאנט. ואילו על פרס זמרת השנה מתחרות שריל קול, אלי גולדין, לורה מרלינג, פלומה פיית ורומר.

הפרסים לאמנים בינלאומיים:

על פרס הבריטס ללהקה הבינלאומית הטובה של השנה מתמודדים ארקייד פייר, קינגז אוף ליאון, ומפייר וויקאנד, בלק אייד פיז ודה סקריפט. ארקייד פייר וקינגז אוף ליאון חוזרים גם בקטיגוריית האלבום הבינלאומי של השנה, לצד קייטי פרי, אמינם וסי לו.

בקטיגוריית הזמר הבינלאומי של השנה מתמודדים ברוס ספרינגסטין, ליידי-קילה, דיוויד גואטה, אמינם וקניה ווסט. ואילו על תואר הזמרת הבינלאומית מתחרות אלישיה קיז, קייטי פרי, קיילי מינוג, רובין וריהאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully