וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנק מודי מסתדר: עונה חמישית ל"קליפורניקיישן"

שני גורקביץ'

15.1.2011 / 17:46

העונה הרביעית רק עלתה השבוע, אך ברשת Showtime מרוצים מנתוני הצפייה וכבר הודיעו כי הסדרה בכיכובו של דיויד דוכובני תזכה לעונה נוספת

תחזיקו חזק נשות קליפורניה – הסופר עם הכרזימה, הלב הענק והנטייה להסתבכויות האנק מודי ממשיך לעונה חמישית. אמנם העונה הרביעית של "קליפורניקיישן" רק החלה השבוע בארצות הברית (ויום למחרת שודרה גם בישראל ב-HOT) אך כבר אתמול (שישי) הודיעה ערוץ Showtime כי הסדרה תזכה לעונה נוספת.

"אני רוכב עם זה עד לסוף המר", אמר מפיק הסדרה טום קפינוס כשנשאל האם ייתכן שיקבע תאריך סיום למעלליו של מודי, בדומה למהלך שעשו יוצרי "אבודים". "אין מצב. אני מאמין שצריך להישאר עם משהו ולסחוט אותו עד הסוף".

בפרק הפותח של העונה הרביעית ששודר השבוע צפו 1.1 מיליון אמריקאים, וסביר שהנתונים הללו הם שהובילו להחלטה של שואוטיים להמשיך עם "קליפורניקיישן". עם זאת, נראה כי קפינוס לא לוקח סיכונים - סופה של העונה הקודמת וגם זו שלפניה נכתבו בצורה שיכולה להתקבל כסיום לגיטימי לסדרה. "למקרה שהברק יכה מחר, אני משתדל לוודא שסיומה של כל עונה הוא סיפור מספק", אמר קפינוס.

כשנשאל האם הוא מתכוון להקשיב למבקרים ולמתן את הטון הפורנוגרפי של הסדרה בעונה הקרובה, ענה קפינוס כי הוא לא חושב שחצה קו אדום גדול או הרחיק לכת מדי. "כשאנשים עושים סרט סקס, זה פורנו. כאן יש אנשים עירומים שמעמידים פנים שהם עושים סקס. אין לי שום חרטות לגבי התוכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully