וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רידלי סקוט זנח את הסרט הבא בסדרת "הנוסע השמיני"

שני גורקביץ'

15.1.2011 / 18:32

במהלך העבודה על הפרויקט מצא עצמו הבמאי כותב סרט אחר לגמרי בשם "פרומתאוס". "המעריצים יוכלו לזהות בו שיירים של 'הנוסע השמיני'", הבטיח

במאי הסרט "הנוסע השמיני", רידלי סקוט, שאמור היה לעבוד על סרט נוסף בסדרה, זנח את הפרויקט לטובת אפוס מדע בדיוני אחר – כך הודיעה חברת ההפקה "20th Century Fox" בציוץ בטוויטר שלה. הסרט החדש, בכיכובה של נומי רפייס ("נערה עם קעקוע דרקון"), ייקרא "פרומתאוס" וצפוי להגיע לאקרנים בארצות הברית במרץ 2012.

"'הנוסע השמיני' בהחלט היה נקודת ההתחלה של הפרויקט הזה", אמר סקוט בראיון לאתר דדליין הוליווד, "ומתוך תהליך היצירה התפתח יקום חדש, גדול ומיתי בו מתרחש הסיפור המקורי הזה. המעריצים הנלהבים יוכלו לזהות בו שיירים של הדי.אן.איי של 'הנוסע', אבל הרעיונות עמם מתמודד הסרט ייחודיים, גדולים ופרובוקטיביים".

סקוט ביים 1979 את מה שברבות השנים הפך לפרק הראשון בסדרת סרטי "הנוסע השמיני". לאחר מכן יצר את "בלייד ראנר" ומאז זנח את ז'אנר המדע בדיוני והמשיך לסרטים כמו "תלמה ולואיז", "ג'י איי ג'יין", "גלדיאטור" ו"בלאק הוק דאון". "לא יכולתי להיות מאושר יותר למצוא את הסיפור הייחודי שאותו חיפשתי, שיאפשר לי סוף סוף לשוב לז'אנר הזה הקרוב כל כך לליבי", אמר סקוט.

מהפרטים הידועים לגבי "פרומתאוס" עולה כי את התסריט כתב ג'ון ספייטס יחד עם איש "אבודים", דיימון לינדלוף. רפייס תגלם את אחת מחמש הדמויות הראשיות, המדענית אליזבת שו. שאר התפקידים טרם לוהקו, ובין השמות שעלו בהקשר היו אנג'לינה ג'ולי ושרליז ת'רון.

ומה יהיה עם "הנוסע השמיני"? התשובה לכך טרם התבררה. אולם העובדה כי את הסרטים הנוספים בסדרה ביימו ג'יימס קמרון, דיויד פינצ'ר וז'אן פייר ז'ונה מצביעה על כך שלא יהיה זה רעיון זר להעביר את פרויקט הסרט החדש לידיו של במאי אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully