וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו חוששים שפאראדי קיבלה איומים"

עינב שיף

16.1.2011 / 8:15

גורם בכיר בהפקת המופע של הזמרת הצרפתיה אמר לוואלה! תרבות כי הביטול הגיע לאחר הפגנה נגדה בצרפת מצד ארגונים פרו-פלסטיניים. "היא לא רצתה לקחת סיכון", אומרים בהפקה

ביטול ההופעה של ונסה פאראדי נבע מלחצים פוליטיים, כך אומרים היום (ראשון) גורמים בכירים בהפקת המופע. לדברי גורם בכיר בהפקה, בהופעתה של הזמרת אמש בעיר קונפלאנס ציפתה לה הפגנה מצד גורמים פרו-פלסטיניים, שדחקו בה לבטל את הביקור. לדבריו, אמש גם התקבל המידע בדבר ביטול המופע בארץ ממפיקיה של פאראדי והקשר בין שני האירועים אינו מקרי כלל וכלל.

"זה אמנם היה באוויר כמה ימים לפני, אבל כמובן שהופתענו והיינו בשוק", אמר הגורם. "אנחנו עובדים כבר כמה חודשים על הסיפור וג'וני דפ בהחלט היה אמור להגיע. אנחנו עדיין מנסים להבין את הסיבה האמיתית וזה נשמע לנו מוזר שהתירוץ הוא 'סיבות מקצועיות', בתוך טור עולמי של ונסה".

"אנחנו חוששים שזה בגלל האיומים שהיא קיבלה מכל מיני ארגונים פרו-פלסטיניים בצרפת", הוסיף הגורם, שציין את העצומה של ארגון BDS, שקראה לפאראדי ולדפ לבטל את ביקורם. בין החתומים על העצומה נמצא הבמאי איל סיון, במאי הסרט השנוי במחלוקת "Jaffa". "הקריירה של ונסה הולכת חלק", סיכם הגורם בעצב, "היא לא רצתה לקחת סיכון כנראה".

בהפקת המופע סירבו למסור דברים לציטוט מלבד אישור דבר ביטול המופע וכן כוונה של ההפקה לקיים מסיבת עיתונאים בנושא ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully