וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ MTV ישראל יוצא לדרך

16.1.2011 / 19:30

הסניף המקומי של הערוץ יעלה לאוויר ב-17 בינואר בחברות הלווין והכבלים וישדר 24 שעות ביממה. מנהל הערוץ: "ישראל היתה ומוסיפה להיות שוק מועדף"

יח"צ - חד פעמי

(ברכת להקת 30 שניות למאדים לכבוד עליית הערוץ)

ערוץ MTV ישראל יעלה ב-17 בינואר לאוויר באפיקים 75 בyes- ו-89 ב-HOT. את הערוץ החדש, בהפקת חברת התוכן והערוצים ענני תקשורת, ינהל ויערוך אלעד סונגו. הערוץ ישדר במשך 24 שעות ביממה וצפוי להגיע לכ-1.5 מיליון בתי אב מרגע עלייתו. הערוץ ישדר מוזיקה בינלאומית וישראלית, לצד תכני בידור בינלאומיים של הערוץ כמו "ג'רזי שור", "הזמנים הקשים של אר.ג'יי ברגר", "העולם האמיתי" ו"מתוחים".

ענני תקשורת, בעלת זכיון על מותגי MTV בישראל, תפעיל בשיתוף תאגיד ויאקום העולמי את הערוץ הישראלי שיפעל בשפה העברית ויעלה במקביל בפלטפורמות הכבלים והלווין. אתר האינטרנט של הערוץ יהיה בשיתוף וואלה! ויושק במקביל לעליית הערוץ בכתובת mtv.walla.co.il.

אורלי אטלס–כץ, מנכ"לית ויאקום ישראל ב"ענני תקשורת" מסרה: "אנחנו נרגשים להצטרף למשפחה צעירה ועולמית ולהשיק גם אצלנו ערוץ MTV משלנו. אני בטוחה ששילוב הכוחות של מותג ותכנים בינלאומיים עם הכוחות היצירתיים שפועלים בשוק הישראלי יביאו את הערוץ להיות אחד מערוצי היעד הראשונים לקהל הצעיר, ומעבר לכך יתרמו להתפתחות סצנת המוזיקה הישראלית בשוק הבינלאומי".

מאט גראף, מנהל ערוץ MTV ישראל מטעם ויאקום מסר: "עליית MTV ישראל היא דוגמא נוספת לעבודה המשותפת עם "ענני תקשורת" ולאיך ויאקום פועלת ללוקליזציה של ערוציה. ישראל היתה ומוסיפה להיות שוק מועדף עבורנו ואנחנו גאים לספק לצעירי ישראל חוויה מרגשת. העלייה הזו לאוויר היא נקודת ציון משמעותית בהיסטוריה של הרשת ואנחנו תקווה שהיא תהווה גם נקודת ציון היסטורית בתולדות תרבות הצעירים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully