וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריקי ג'רווייס בהחלט עבר את הגבול"

עינב שיף

17.1.2011 / 22:50

פיליפ ברק, יו"ר תא הכתבים הזרים המעניק את גלובוס הזהב, תקף את מנחה הטקס: "כמה מהדברים שהוא אמר עברו את הגבול היו לגמרי לא מקובלים. אבל זה ריקי"

האופן בו הנחה ריקי ג'רווייס את טקס פרסי גלובוס הזהב אמש (ראשון) ממשיך לעורר סערה בארה"ב. עד עתה הביקורת הוטחה בג'רווייס בעיקר מאחורי הקלעים, מלבד זו של רוברט דאוני ג'וניור, שכינה את סגנונו של ג'רווייס "מרושע".

אלא שעכשיו, ג'רווייס חוטף על הראש ממי שבעצם שכר אותו לתפקיד - פיליפ ברק, יו"ר תא הכתבים הזרים בהוליווד, הארגון שמעניק את פרס גלובוס הזהב. ברק, עליו אמר ג'רווייס כי היה עליו להוציא אותו מהאסלה ולהשיב את שיניו למקומם, אמר להוליווד ריפורטר כי "ג'רווייס בהחלט חצה את הגבול וכמה מהדברים שאמר היו לגמרי לא מקובלים. אבל זה ריקי". ברק הדגיש כי "כל הערה המכוונת לאדם ספציפי לא תזכה לעידוד מתא הכתבים הזרים".

לדברי ברק, ג'רווייס לא הרשה שאיש יראה את הדברים שתכנן לומר בטקס מראש. "זו לא הדרך בה ריקי עובד", אמר ברק. "כשאתה שוכר את ריקי ג'רווייס, אתה מצפה לבלתי צפוי". עם זאת, ברק הכחיש כי ג'רווייס נקרא לסדר במהלך הטקס ו"הועלם" ממנו בשעה האחרונה. "מראש תוכנן שריקי לא יהיה בזמן שהפרסים החשובים מוענקים", אמר ברק, שסירב להגיב לשאלה האם ג'רווייס יוזמן להנחות את הטקס גם בשנה הבאה.

למרות שמדברי ברק נראה כי אין סיכוי שג'רווייס ישוב להנחות את הטקס בשנה הבאה, כדאי לתא להתחשב בנתוני הרייטינג של הטקס, שעלו ב-5% לעומת השנה שעברה ומשכו 17 מיליון צופים בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully