וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט ישראלי קצר לתחרות הרשמית של פסטיבל ברלין

עינב שיף

18.1.2011 / 12:43

"סוסיא", סרטם של דני רוזנברג ויואב גרוס, יתמודד על פרס דב הזהב בפסטיבל היוקרתי. גם הסרט "הנוער" של תום שובל ישתתף בפסטיבל במסגרת שוק הסרטים שם

הסרט "סוסיא" של דני רוזנברג ויואב גרוס יתמודד על פרס דב הזהב לסרט הקצר וכן על הזכות להתמודד בפרסי האקדמיה האירופית, כנציג פסטיבל ברלין. הפסטיבל ייפתח ב-20 בפברואר וכבר עתה ידוע כי הנוכחות של הקולנוע הישראלי בו תהיה משמעותית עם הסרטים "אודם", "Coming Home" של תומר הימן ועוד.

הסרט התיעודי עוסק במוחמד נוואג'עה, פלסטיני בן 60 המגיע עם בנו נאסר לאתר ארכיאולוגי המציג את שאריות היישוב היהודי סוסיא. השניים נאלצים לעבור שם תוך כדי רכישת כרטיסי כניסה למקום, כיוון שזוהי הדרך היחידה לשוב לכפר הולדתם הנטוש, אותו לא ראו 25 שנים.

רוזנברג הוא במאי "בית אבי", סרט המלחמה דובר היידיש בו כיכב איתי טיראן. הסרט זכה להכרה רבה והוקרן בפסטיבלים ברחבי העולם. בעבר השתתף בפסטיבל ברלין עם הסרט "דון קישוט בירושלים". יואב גרוס הוא מנהל מחלקת הווידאו בארגון "בצלם" ובמסגרת תפקידו הוא יוצר פרויקטים.

גם הסרט "הנוער" של תום שובל ישתתף בפסטיבל, במסגרת ה-Talent Project Market. הסרט, אחד מ-11 פרויקטים שנבחרו להשתתף במסגרת הייחודית, עוסק בשני אחים מפתח תקווה המבצעים מהלך נואש להצלת משפחתם ממצבה הכלכלי הקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully