וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ריג'יס פילבין פורש מהנחיית תוכניתו

עינב שיף

18.1.2011 / 16:14

המנחה הוותיק הודיע בשידור חי כי הוא ינטוש את התוכנית אותה הוא מנחה ברשת כבר 28 שנים לקראת סוף הקיץ הקרוב. שותפתו להנחיה, קלי ריפה: "הלוואי ויכולתי לשנות את דעתך"

סוף עידן בתוכניות הבוקר בארה"ב: ריג'יס פילבין, מנחה תוכנית "Live! with Regis and Kelly" של רשת ABC, הודיע כי יפרוש מהנחית התוכנית לקראת סוף קיץ 2011, 27 שנים לאחר שהחל בהנחייתה מהיום הראשון. פילבין לא נקב בתאריך עזיבה מדויק.

"עבר הרבה זמן", אמר פילבין הנרגש. "עברו 28 שנים מאז שאני כאן. יש זמן שבו כל דבר חייב להיגמר עבור אנשים מסוימים מול המצלמה, במיוחד אנשים זקנים. בכל מקרה, זו היתה התקופה היפה בחיי". "אני חושבת שאני יכולה לדבר בשם אמריקה וכולנו כאן כשאני אומרת שזה היה תענוג וזכות וחלום שהתגשם", אמרה קלי ריפה, שותפתו של פילבין להנחיית התוכנית ב-10 השנים האחרונות. "הלוואי והיה משהו שאוכל לעשות כדי לשנות את דעתך".

פילבין בן ה-79 נחשב לאחד המנחים האהובים בארצות הברית. את התוכנית הוא מנחה על גלגוליה השונים מאז שנת 1983, תחילה לבדו, לאחר מכן עם קת'י לי גיפורד, שוב לבדו ומאז 2001 עם קלי ריפה. בין לבין הנחה פילבין, זוכה מספר פרסי אמי לתוכניות המשודרות במהלך שעות היום, את השעשועון "מי רוצה להיות מיליונר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully