וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: ספר חדש לשרלוק הולמס

18.1.2011 / 23:01

מנהלי עיזבונו של ארתור קונאן דויל, יוצר הספרים אודות הבלש האגדי, שכרו את הסופר הצעיר אנתוני הורוביץ לטובת יצירת ספר חדש בעלילות הולמס ועוזרו המסור, ד"ר ווטסון. אלמנטרי?

זה לא קורה כל יום: שרלוק הולמס יזכה לחיים גם ללא יוצרו המקורי, ארתור קונאן דויל המנוח. הסופר הצעיר אנתוני הורוביץ, יוצר סדרת הספרים לילדים אודות הבלש אלכס ריידר, יכתוב ספר חדש בכיכובו של שרלוק הולמס שייועד למבוגרים, כך מדווח היום (שלישי) הגרדיאן האנגלי. הספר החדש ייצא בספטמבר ועלילתו נשמרת בסוד.

"התשוקה של הסופר להולמס תבטיח לא רק שהספר החדש יעמוד בסטנדרטים של קונאן דויל, אלא תביא את הולמס לקהלים חדשים לגמרי", הבטיח מו"ל הספר, ג'ון ווד מהוצאת אוריון. הורוביץ עצמו אמר כי הוא מעריץ ספרי הולמס מאז היה בן 16 וכי לא יכול היה לסרב להצעה לכתוב עלילה חדשה לגמרי של הולמס ועוזרו וחברו הטוב, ד"ר ווטסון.

יצירת דמות ספרותית ללא קשר ליוצרה המקורי אינה מהלך חדש בעולם הספרות: גם ג'יימס בונד זכה לספרים חדשים שיצאו לאחר מותו של איאן פלמינג וכמובן לעלילות קולנועיות חדשות. גם הולמס עצמו זכה כבר לגרסה קולנועית מדוברת שהציגה דמות שונה לגמרי מזו המצטיירת בספרים, בגילומו של רוברט דאוני ג'וניור ובבימויו של גאי ריצ'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully