וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 סרטים ישראליים בפסטיבל FIPA לטלוויזיה בצרפת

שני גורקביץ'

19.1.2011 / 16:03

"77 מדרגות" ו"השיבה הביתה" יתחרו בקטגוריות שונות במסגרת הפסטיבל. לצידם, יוקרנו עוד שמונה סרטים ישראליים, ביניהם גם "המדריך למהפכה" ו"גם כשעיני פקוחות"

נציגות ישראלית מכובדת בפסטיבל הצרפתי FIPA לסרטי טלוויזיה שייערך בין התאריכים 25-30 בינואר בעיירה ביאריץ. הסרט "השיבה הביתה" של נועה מימן ואורנה בן דור יתמודד מול 17 סרטים נוספים בקטגוריית סרטי עיתונות ואקטואליה ואילו "77 מדרגות" של אבתיסאם מרעאנה ("שלוש פעמים מגורשת ", "ליידי כול אל ערב", "פארדיס, גן עדן אבוד") יתחרה בקטגוריית הסרטים הדוקומנטריים.

"ארבעה סיפורים מהנגב", שהפיק וערך אורי רוזנווקס, יוקרן מחוץ לתחרות במסגרת מבטים על הפקות בינלאומיות. הסרט מורכב מארבעה סרטים קצרים שצילמו במאים בדואים מהנגב. באותה המסגרת יוקרן גם "קפה – בין מציאות לדמיון", פרויקט משותף של שמונה במאים ישראלים ופלסטינים, שיזמה יעל פרלוב. לצידם יוקרנו גם "המדריך למהפכה" של הבמאי דורון צברי ו"הטורבינה האנושית" של דני ורטה.

במסגרת ההקרנות המיוחדות בפסטיבל, יוקרן הסרט "שיחת חוץ" של עמיקם גולדמן ובקטגוריית סרטי הטלוויזיה יוקרנו "אעישה" של הילה כהן ואושרי חיון, "בת 60 מחפשת אהבה" של נילי טל ו"גם כשעיני פקוחות" של אופיר טריינין.

פסטיבל פיפה ה-24 לטלוויזיה, ייפתח בהקרנה מיוחדת של פרק שביים מרטין סקורסזה ל"Boardwalk Empire". עשרות סרטי טלוויזיה וסרטים קצרים יוקרנו במהלך ששת ימי הפסטיבל, רובם מצרפת ומרחבי אירופה.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully