וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אן האתוויי לוהקה לסרט החדש בסדרת באטמן

שני גורקביץ'

19.1.2011 / 20:11

כוכבת "הר ברוקבק" ו"אהבה וסמים אחרים" תגלם את אשת החתול בסרט ההמשך ל"האביר האפל", שצפוי לצאת ב-2012

השחקנית האמריקאית אן האתוויי תגלם את אשת החתול, סלינה קייל, בסרט הבא בסדרת באטמן "The Dark Knight Rises". כך הודיעה הערב (רביעי), חברת ההפקה וורנר בראדרס.

האתוויי ("יומני הנסיכה", "הר ברוקבק", "השטן לובשת פראדה") תככב בסרט לצדו של כריסטיאן בייל, שישוב וייכנס לנעליו של ברוס ויין, הלוא הוא באטמן. את הסרט מביים כריסטופר נולאן שביים את שני הסרטים הקודמים בסדרה. "אני מתרגש מאוד שתינתן לי ההזדמנות לעבוד עם אן האתוויי, שתהיה תוספת פנטסטית לאנסמבל שלנו, כשאנו פועלים לסיים את סיפורנו", אמר נולאן. האתווייממשיכה תקופה מצוינת בקריירה, לאחר שנבחרה גם להנחות את האוסקר לצד ג'יימס פרנקו.

כפי שפורסם בעבר, טום הארדי יגלם את דמות הנבל החדש ששמו הוא ביין. הארדי נחשב לשחקן מבטיח, ומוכר בעיקר בשל תפקידו ב"התחלה", גם אותו ביים נולאן. "אני שמח מאוד לעבוד שוב עם טום, ולראות אותו מפיח חיים לפרשנות החדשה שלנו לאחד האויבים האימתניים ביותר של באטמן", אמר נולאן.

את התסריט החדש כתב נולאן עם אחיו ג'ונתן, מסיפור שכתב יחד עם דיוויד גוייר. נולאן גם יפיק את הסרט יחד עם שותפיו הקבועים אמה תומאס, וצ'ארלס רובן. הסרט צפוי להגיע לאקרנים ב-20 ביולי 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully