וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית קלייר דיינס מגיעה לישראל

שני גורקביץ'

20.1.2011 / 0:20

דיינס, שזכתה השבוע בפרס גלובוס הזהב על תפקידה בסרט "טמפל גרנדין", תצטלם בחודש פברואר לסדרה "Homeland", הגרסה האמריקאית ל"חטופים"

השחקנית האמריקאית קלייר דיינס, המגלמת את התפקיד הראשי ב-"Homeland", הגרסה האמריקאית לסדרה "חטופים", תגיע לישראל, יחד עם צוות הפקת התוכנית בתחילת פברואר. דיינס זכתה השבוע בפרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר בסרט טלוויזיה, על תפקידה ב"טמפל גרנדין". ב-1994 זכתה בפרס עבור תפקידה בסדרה "אלו הם חיי".

צוות הסדרה, בראשות המפיק אלכס גנזה והיוצר האוורד גורדון ("24") יצלמו סצנות באתרים שונים בארץ, כפי שהוצעו להם על ידי יוצר "חטופים", גידי רף, ששותף גם לכתיבת הגרסה האמריקאית. הסצנות שיצולמו בישראל ידמו את עברה של הגיבורה בבגדד.

דיינס, שהיא גם זוכת שני פרסי אמי על "אלו הם חיי" ו"טמפל גרנדין", מוכרת בעיקר כמי שגילמה את יוליה לצדו של ליאונרדו דיקפריו, ב"רומיאו ויוליה" של באז לורמן. בגרסה האמריקאית של "חטופים", מגלמת דיינס חוקרת CIA שנשלחת לחקור חייל אמריקאי שנשבה בעיראק ושב לארצו. בדומה להשתלשלות הסדרה הישראלית, כך תחשוד גם החוקרת האמריקאית במהימנות סיפורו של השבוי שחולץ.

לעומת דיינס, גורדון כבר הגיע לישראל בשנה שעברה ופתח את פסטיבל ראש פינה במסגרת סדנת האמן "עושים דרמות", המשותפת לזכיינית קשת ולאיגוד המפיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully