וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג מאכזב לפתיחת העונה של "אמריקן איידול"

20.1.2011 / 21:19

כ-26 מיליון צופים ראו את הבכורה של סטיבן טיילר וג'ניפר לופז בפאנל השופטים, הפתיחה החלשה ביותר מאז החלה התוכנית. הנתון המעודד: מספר הצופים גדל ככל שהמשדר התקדם

כל העיניים של תעשיית הטלוויזיה בארה"ב נישאו היום (חמישי) לעבר נתוני הרייטינג, כדי לראות האם השינויים הדרמטיים שערכה הפקת "אמריקן איידול" בתוכנית הניבו את המספרים הרצויים. תוצאות הרייטינג, שפורסמו לפני שעה קלה, אמנם מראים נתונים מאכזבים ביחס לציפיות, אך עם כמה נתונים מעודדים בכל זאת.

באופן כללי, "איידול" שלטה בטבלת הרייטינג של יום רביעי, עם 26.1 מיליון צופים. עם זאת, בפתיחת העונה שעברה, עת הצטרפה אלן דג'נרס לפאנל, צפו 29.8 מיליון. גם בפילוח לפי גילאים, נרשמה ירידה לעומת העונה הקודמת ובכלל - מדובר בפתיחה החלשה ביותר של התוכנית מאז העונה הראשונה. עם זאת, יש לזכור ש"איידול" מקדימה את התוכניות שאחריה בטבלה בפער גדול למדי ועדיין מדובר ברייטינג מצוין.

בנוסף, כך מצביעים הנתונים, מספר הצופים בתוכנית גדל ככל שהמשדר התקדם, מה שמצביע על העניין שבכל זאת עוררו טיילר ולופז, שזכו לביקורות מצוינות. לצד זאת, בתעשייה האמריקאית מצביעים על המשדר של הערב (חמישי) כעל המבחן האמיתי של התוכנית וייתכן שנתונים טובים שם, יראו שהתוכנית חזרה לעצמה. ערב נוסף של נתונים חלשים, והלחץ ב-FOX צפוי לגבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully