וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינט איסטווד יביים את ביונסה ב"כוכב נולד"

21.1.2011 / 9:55

צילומי הגרסה הרביעית לסרט המוזיקלי המיתולוגי צפויים להתחיל בסתיו הקרוב. טרם הוחלט מי יגלם את התפקיד הגברי הראשי לצידה של נואלס

הזמרת והשחקנית האמריקאית ביונסה נואלס עומדת להיכנס לנעליהן הגדולות של ג'ודי גרלנד וברברה סטרייסנד בגרסה חדשה, הרביעית במספר, של הסרט המיתולוגי "כוכב נולד". ואם זה לא מספיק, מגזיני החדשות בהוליווד מדווחים היום (שישי) כי את הסרט יפיק ויביים לא אחר מאשר קלינט איסטווד בכבודו ובעצמו.

"כוכב נולד" ("A Star is Born") מגולל את סיפור האהבה בין כוכב אלכוהוליסט שמאבד את מקומו בעולם הזוהר לבין יוצרת צעירה ומבטיחה. הגרסה הראשונה לסרט צולמה ב-1937 בכיכובם של ג'נט גיינור ופדריק מרץ', השנייה ב-1954 עם ג'ודי גארלד וג'יימס מייסון. בגרסה השלישית, שנחשבה לכישלון, כיכבה הזמרת ברברה סטרייסנד לצד כריס כריסטופרסון.

מתברר כי הפרויקט מתבשל באולפני האחים וורנר כבר תקופה ארוכה, והכוונה היא להתחיל בצילומים כבר בסתיו. טרם הוחלט מי ישחק בתפקיד הראשי לצדה של נואלס, אך מה שברור לגבי הסרט הוא שהתקציב יהיה מצומצם - על פי סגנונו של איסטווד - וסביר ביותר שפס הקול, בביצועה של נואלס, יהיה להיט.

זו, אגב, אינה הפעם הראשונה שבה איסטווד מנסה את כוחו בסרטים מוזיקליים. ב-1969 הוא כיכב לצד לי מרווין בסרט "Paint Your Wagon", אך כישורי השירה של השניים כנראה לא היו משובחים במיוחד - בלשון המעטה - והסרט נחל כישלון קופתי וביקורתי. יש לקוות שבסיבוב הנוכחי, כשהוא מאחורי המצלמה ולא מלפניה (אלא אם כן הוא מתכוון ללהק את עצמו לצד ביונסה), יילך לקלינט קצת יותר טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully