וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: איגוד המפיקים בחר ב"נאום המלך"

עינב שיף

23.1.2011 / 8:30

הפתעה נרשמה בלוס אנג'לס כשסרטו של טום הופר הועדף על פני "הרשת החברתית", במה שעשוי לפתוח מחדש את הקרב על האוסקר. "מד מן" ו"משפחה מודרנית" זכו בקטגוריות הטלוויזיה

לא הרבה אנשים בהוליווד היו מוכנים להמר על כך, אבל "נאום המלך" הצליח להפתיע הלילה (שבת, שעון לוס אנג'לס) כשזכה בפרס גילדת המפיקים בארה"ב (PGA) בטקס שנערך בלוס אנג'לס. סרטו של טום הופר הצליח לגבור במפתיע על "הרשת החברתית", הפייבוריט בכל טקס אפשרי לאחר הזכייה הגדולה בגלובוס הזהב ובכך לפתוח מחדש, במידה מסוימת, את הקרב על האוסקר.

עתה, לאחר שיוכרזו המועמדויות לאוסקר ביום שלישי, יינשאו העיניים לסוף השבוע הקרוב, בו יוענקו בזה אחר זה פרסי גילדות הכותבים, השחקנים והבמאים, שיוכלו להבהיר את התמונה לקראת האוסקר ב-27 בפברואר.

לצד הפרס ל"נאום המלך" הוענקו פרסים גם ל"צעצוע של סיפור 3" (קטגורית האנימציה), "מד מן" (דרמה בטלוויזיה) "משפחה מודרנית" (קומדיה בטלוויזיה), "הפסיפיק" (סרט טלוויזיה), "מחכים לסופרמן" (דוקומנטרי), "דו"ח קולבר" (תוכנית בשידור חי או ריאליטי) ו-"Deadliest Catch" (טלוויזיה לא מתוסרטת). בנוסף, הוענקו פרסי מפעל חיים לג'יימס קמרון, טום הנקס ושותפו לחברת ההפקות שלו, גרי גוצמן, סקוט רודין (ממפיקי "הרשת החברתית") ולורה זיסקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully