וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזקוקס מגיעים לישראל

עינב שיף

24.1.2011 / 11:47

הלהקה המיתולוגית, מהחשובות שיצאו מאנגליה, תגיע להופעה אחת במועדון הבארבי בתל אביב ב-15 במרץ

אחרי ש-The Fall סיימו לפרק את הבארבי בתל אביב, מגיע תורו של הרכב מיתולוגי נוסף מאותה תקופה לעשות סיבוב בישראל: הבאזקוקס, מהלהקות המפורסמות והחשובות שיצאו מהעיר מנצ'סטר, יגיעו להופעה אחת בתל אביב ב-15 במרץ. על הפקת המופע אחראית חברת נרנג'ה של ערן אריאלי, שהביאה באחרונה את ג'ואנה ניוסום ואת מארק לאנגן ואיזובל קמפבל.

הבאזקוקס הם ההרכב שייסדו פיט שלי והאוורד דיבוטו באמצע שנות ה-70, שנודעה לו השפעה רחבה על תנועת ה-Pאנק והפוסט-Pאנק שהתעצבה באנגליה באותו הזמן. לימים, דיבוטו עזב את הלהקה והקים את ההרכב Magazine, אולם שלי המשיך להופיע בהרכבים השונים שלה. כיום, לצד שלי נמצא סטיב דיגל מהליין אפ המצליח של הלהקה באמצע שנות ה-70.

השיר המפורסם ביותר של הלהקה הוא "Ever Fallen In Love", סינגל כובש שזכה לאינספור קאברים. לצידם ניתן למנות את "Orgasm Addict" המצוין ואת "Everybody's Happy Nowadays". הלהקה נודעה בסגנון המהיר וההדוק של שיריה, שהשפיעו על מוזיקאים שנים אחר כך, ביניהם קורט קוביין, שהזמין את הלהקה לחמם את נירוונה באחד מהטורים האחרונים של הלהקה.

מכירת הכרטיסים תתנהל באתר מיסטר טיקט, שלינק אליו מצורף לכתבה. 100 כרטיסים ראשונים יימכרו באתר מיסטר טיקט ב-139 שקלים. לאחר מכן המחיר יעלה המחיר 149 שקלים והחל מה-1 במרץ יעמוד המחיר על 159 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully