וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הראזי: "דמדומים 3" ו"כשף האוויר האחרון" מובילים

24.1.2011 / 10:53

הסרט השלישי בסדרת סרטי הערפדים והנפילה של מ. נייט שאמאלאן מועמדים ל-9 פרסים בטקס המכתיר את הסרטים הגרועים של השנה. גם סילבסטר סטאלון בפנים

כבכל שנה, 24 שעות לפני ההכרזה על המועמדים לאוסקר מוכרזים המועמדים לפרס הראזי (פטל הזהב), המכתיר את הסרטים הגרועים של השנה בשלל קטגוריות. השנה המועמדים המובילים הם "דמדומים 3: ליקוי חמה" ו"כשף האוויר האחרון" עם 9 מועמדויות, כולל לפרס הסרט הגרוע של השנה. מועמדים נוספים בקטגוריה זו הם "אקסית במצור" עם ג'ניפר אניסטון (שמועמדת גם בקטגורית המשחק הגרוע ביותר) "סקס והעיר הגדולה 2" ו-"Vampires Suck", פרודיה על "דמדומים". הטקס עצמו ייערך ב-26 בפברואר.

סילבסטר סטאלון זכה למועמדות השנה על בימוי "בלתי נשכחים", סרט האקשן המצליח. לצידו מועמדים כמובן שאמאלאן ("כשף האוויר האחרון"), דיוויד סלייד על "דמדומים", מייקל פטריק קינג ("סקס והעיר הגדולה 2") ובמאי "Vampires Suck". בניגוד לשנה שעברה, אין סכנה השנה שמועמדת לראזי תהיה גם מועמדת לאוסקר, כפי שהיה עם סנדרה בולוק שזכתה בשני הפרסים בהפרש של 24 שעות. לעומת זאת, ג'סיקה אלבה מועמדת ללא פחות מ-4 פרסים.

בקטגורית השחקן הגרוע ביותר, הצליחו רוברט פטינסון ואשטון קוצ'ר להיות מועמדים על שני סרטים (פטינסון - "דמדומים 3" ו"Remember Me", קוצ'ר - "קילרים" ו"וולנטיינז דיי"), לצד מועמדויות לטיילור לוטנר ("דמדומים 3"), ג'רארד באטלר ("אקסית במצור") וג'ק בלאק, על "מסעות גוליבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully