וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מפרסמים ממשיכים לנטוש את "סקינס"

24.1.2011 / 22:49

סדרת הנוער של MTV מוסיפה לעורר זעם בקרב הורים המכנים אותה "פורנו ילדים". בתגובה, מותגי ענק מוותרים על זמן האוויר שלה. MTV: "לא כל תוכנית מתאימה לכל מפרסם"

כבר כמה ימים שתעשיית הבידור בארה"ב סוערת בגלל הגרסה המקומית ל"סקינס", דרמת הנוער הבריטית. רשת MTV שידרה עד כה פרק אחד בסדרה וכבר עתה מועצת ההורים הטלוויזיונית זועמת על התכנים המשודרים שם, הכוללים סצנות רבות של סקס בין בני נוער וכן שימוש באלכוהול וסמים. חלק מהגורמים שתקפו את הסדרה אף כינו אותה "פורנו ילדים".

בתגובה, החלו מפרסמים לבטל את זמן האוויר שקנו מ-MTV לצרכי פרסום בתוכנית. רק הערב (שני) הודיעו שלושה מפרסמים על ביטול שידור הפרסומות שלהם בתוכנית: סאבוויי, רשת המזון המפורסמת, יצרנית המסטיקים Wrigley וחברת שירותי הבנקאות H&R Block. נשיא מועצת ההורים בירך את ההחלטה ואמר כי הוא אינו מבין איזו חברה כן תרצה להמשיך לפרסם בתוכנית שעורכת גלוריפיקציה לשימוש של בני נוער באלכוהול וסמים.

"יש לנו דיאלוג מתמשך עם שותפינו המפרסמים אודות הפלטפורמה המתאימה ביותר להם ברשתות שלנו", נמסר מ-MTV בתגובה. "אנחנ יודעים שלא כל תוכנית מתאימה לכל מפרסם. אנחנו בטוחים ש'סקינס' תמשיך להתחבר עם הקהל שהיא נוצרה עבורו ושהמפרסמים ינצלו את היתרון של ההזדמנות הזו כדי להגיע אליהם". הלילה ישודר פרק נוסף בסדרה ואם נתוני הרייטינג שלה יהיו חזקים כמו הבכורה, נראה שהקרב על המוסר של בני הנוער בארה"ב וכמובן על הכסף שטמון בו, רק יילך ויתחמם.

  • עוד באותו נושא:
  • סקינס
  • mtv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully