וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס גנדולפיני ישוב לעבוד עם יוצר "הסופרנוס"

עינב שיף

24.1.2011 / 23:07

השחקן יתאחד עם דיוויד צ'ייס כשיגלם בסרט החדש שלו אב לרוקר צעיר בניו ג'רזי של הסיקסטיז. בנוסף גנדולפיני צפוי להצטרף לקאסט של "קרוב להפליא ורועש להחריד"

עבור רבים מאד, השילוב בין ג'יימס גנדולפיני, דיוויד צ'ייס וניו ג'רזי משמעו יצירת מופת טלוויזיונית, אולם בקרוב השילוש הזה יהיה חלק מסרט קולנוע חדש, הפרויקט הראשון בו ישתפו השניים פעולה מאז "הסופרנוס" האגדית שיצר צ'ייס ובה כיכב גנדולפיני כטוני סופרנו.

הדדליין הוליווד מפרסם היום (שני) כי גנדולפיני יככב בסרט "Twylight Zones", סרט הביכורים של צ'ייס כבמאי קולנוע. גנדוליפיני יגלם את אביו השמרן של רוקר צעיר המוביל להקה באותו השם. עלילת הסרט, כאמור, מתרחשת בניו ג'רזי אך לא של שנות ה-2000 אלא דווקא של שנות ה-60. זאת אגב, בניגוד לדמותו של טוני סופרנו, שהיה אמנם שמרן, חובב רוקנרול גדול של אותה התקופה. השחקן הראשי בסרט הוא ג'ון מאגארו, ששיחק עד כה בעיקר בטלוויזיה. קשר נוסף של הסרט ל"סופרנוס" הוא סטיב ון זנט, המוזיקאי האגדי מלהקת ה-E סטריט בנד של ברוס ספרינגסטין וכוכב "הסופרנוס", שיהיה אחראי על ההפקה המוזיקלית בסרט, שצפוי להתחיל בצילומים כבר השנה.

על פי הדיווח, גנדולפיני צפוי לשחק גם ב-" Cogan’s Trade" לצד בראד פיט וכן בעיבוד המסקרן ל"קרוב להפליא ורועש להחריד", רב המכר של ג'ונתן ספרן פויר אודות אוסקר, ילד שאיבד את אביו בפיגועי ה-11 בספטמבר ויוצא למסע בעקבות זוג מפתחות שהותיר האב מאחור. כבר עתה לוהקו לסרט טום הנקס וסנדרה בולוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully