וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Foals מובילים את המועמדויות לפרסי ה-NME

שני גורקביץ'

25.1.2011 / 11:40

הלהקה מתמודדת על חמישה פרסים בטקס של המגזין הנחשב, כאשר ארקייד פייר ומיי כמיקל רומאנס ניצבות אחריה עם ארבע מועמדויות כל אחת. פרס על "גאונות אלוהית" לדייב גרוהול

להקת Foals מובילה את רשימת המועמדים לטקס הפרסים היוקרתי של המגזין NME לשנת 2011 שפורסמה הבוקר (שלישי). הלהקה תתמודד בחמש קטיגוריית, בין היתר, על פרס הלהקה הבריטית הטובה של השנה ועל פרס האלבום הטוב ביותר של השנה, עליו מתמודדים גם ארקייד פייר, קריסטל קאסלז, מיי כימיקל רומנס ו-Two Door Cinema Club. טקס חלוקת הפרסים יערך בלונדון ב-23 בפברואר, ובמהלכו יוענק פרס מיוחד על "גאונות אלוהית" לסולן להקת פו פייטרס דייב גרוהל.

אחרי Foals, ניצבת הלהקה הקנדית ארקייד פייר עם ארבע מועמדויות, בין היתר בקטגוריית הלהקה הבינלאומית הטובה ביותר, לצד מיי כימיקל רומנס (שגם להם ארבע מועמדויות בסך הכל), דה דראמז, ומפייר ויקנד וקינגז אוף ליאון – שמועמדים גם בקטגוריה ההפוכה, הלהקה הגרועה ביותר. הבנים למשפחת ליאון, מועמדים גם בקטגוריה מביכה נוספת: האלבום הגרוע ביותר, לצד ג'סטין ביבר, קייטי פרי, שריל קול ומיי כימיקל רומנס, שמועמדים אף הם בקטגוריה ההפוכה - האלבום הטוב ביותר.

לצד ה-Foals, הארקטיק מאנקיז מתמודדים על תואר הלהקה הבריטית הטובה ביותר ביחד עם ביפי קליירו, קזביאן וזוכי השנה שעברה מיוז. ואילו פלורנס וולש, מ-Florence and the Machine, מתמודדת בקטגוריית האמן הסולו של השנה לצד קניה ווסט, פול וולר, פרנק טרנר ולאורה מרלינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully