וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים 99

אלון עוזיאל

26.1.2011 / 8:00

השבוע הילדים מופתעים עד כמה שירי אהבה עדיין משפיעים עליהם, כמו גם הפצצות החדשות של בסט קוסט, ההולד סטדי ו-The Game

Air Waves / Humdrum - 00:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשנדע למה הם שונים - נודיע לכם. Air Waves/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון לעכשיו, Air Waves היא הלהקה היחידה שמוציאה שירים שקטים וחמודים ושאפילו לזמרת שלהם יש לי סבלנות. קשה להגיד מה מייחד אותם - כי כמו שאפילו הם אומרים פה בשיר, "הכל תמיד אותו הדבר". אבל כנראה שזה לא מדויק, וכשאצליח להסביר במה Air Waves שונים, אעדכן אתכם.

Best Coast / Sunny Adventure - 01:32

בסט קואסט. parttimemusic, Creative Commons
עוד שבוע, עוד קטע. בת'ני קוסט/Creative Commons, parttimemusic

אחרי הספליט עם Wavves והקליפ הממש מצוין ל-"Crazy For You" שהגיע בשבוע שעבר, בסט קוסט כאן עם עוד קטע חדש ופאזי כתמיד. הנושא המושר הוא - שוב - בחור ובחורה, יום עם שמש ועצלנות. תכל'ס, למה צריך עוד נושאים בעולם?

The Babies / Meet Me In The City - 04:07

Cassie Ramone מלהקת The Babies. Michael Buckner, GettyImages
למקרה והבלק ליפס יזייפו עם דיפלו. The Babies/GettyImages, Michael Buckner

אחרי שכמעט כל השירים ממנו דלפו - בגרסה כזו או אחרת, מהאולפן או הבמה - הגיע האלבום המלא של הבייביז, להקת הרוקנרול של הויויאן גירלס ו-Woods. השירים המוגמרים נשמעים מעולה וכנראה שהם היצירה הכי טובה של כל אחד מחברי הלהקה. תזמון מצוין - כי יש שמועות מלחיצות על כך שהבלק ליפס עובדים עם דיפלו על האלבום החדש שלהם, והיינו צריכים מישהו שיספק לנו ריליס גאראג' מוצלח למקרה שהעבודה עם דיפלו תתברר כפלופ.

Mind Spiders / Don't Let Her Go - 06:49

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פראייר, אל תיתן לה ללכת. מיינד ספיידרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל כך הרבה שירים נכתבו עם מטרה אחת - לגרום לו להבין שאסור לתת לה ללכת. למרות זאת, מדהים אותי שאנשים עדיין נותנים לטעות הזו לקרות ומשחררים אותה לחופשי.

The Hold Steady / The Weekenders (Live) - 08:36

The Hold Steady. GettyImages
רק הבנות יודעות. קרייג פין/GettyImages

אלא אם כן מדובר בהולד סטדי או בארט ברוט, אין לי שום סבלנות להקלטות של הופעות חיות. זה אותם השירים באיכות קצת פחות טובה ולדעתי, בעולם הרוק הנוכחי, רק קרייג פין (הולד סטדי) ואדי ארגוס (ארט ברוט) מצליחים לספק את הערך המוסף הזה שנותן סיבה לשמוע מחיאות כפיים של קהל בין השירים. Apple כנראה מבינים אותי, כי הם הוציאו יחד עם ההולד סטדי סשן לייב, עם כמה בי-סיידים מוכרים ובעיקר שירים מהאלבום האחרון. למיקס בחרתי את הגרסה האקוסטית הזו של "The Weekenders", כי יש בו את ההבחנה הכי נכונה שנכתבה בשיר אי פעם: "בסופו של דבר, רק הבנות יודעות את כל האמת".

Lykke Li / I Follow Rivers (Dave Sitek Remix) - 13:20

Lykke Li. Toni Passig, GettyImages
שילוב מנצח. לייקי לי/GettyImages, Toni Passig

לייקי לי יצרה לא מעט קשרים בשנה האחרונה, כי אחרי שהסינגל הקודם שלה הגיע עם רימיקסים של מייק-די ובק, לחדש כבר יש עיבוד של דייב סיטאק מ-TV on the Radio. מן הסתם, זה לא יכול להיות רע.

Boat / (I'll Beat My Chest Like) / King Kong - 17:12

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הקיפוד? Boat/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסינגל החדש של Boat מגיע בחבילת עסקה כמעט משתלמת: "אני אוהב אותך אם תאהבי אותי", זו ההצעה שלהם. הייתי אומר להם שיוסיפו גם פוחלץ של קיפוד. אף אחד לא יכול לעמוד בפני פוחלץ של קיפוד.

Computer Magic / Grand Junction - 20:20

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחות, תרגיעי. Computer Magic/מערכת וואלה!, צילום מסך

אני נוטה להגיד רק דברים טובים על דנזי וקומפיוטר מג'יק, אבל הבחורה צריכה להירגע. עם כל כך הרבה סינגלים, היא עלולה להפוך מההברקה של התקופה ליוצרת המאוסה ביותר בסביבה. היא עוד לא שם, אבל אני כבר קצת מודאג.

Bosco Delrey / Evil Lives (Ad-Rock Remix) - 24:49

אדם הורוביץ. Evan Agostini, GettyImages
טוב לו, טוב לנו. אד-רוק, הוא אדם הורוביץ/GettyImages, Evan Agostini

אני לא יודע מי אלו בוסקו דלרי ומאיפה הם צצו, אבל חוץ מזה שהם נשמעים כמו פריימל סקרים, גם אד-רוק מהביסטי בויז אהב אותם מספיק בשביל לעשות להם רימיקס. ומה שטוב לו, טוב גם לי.

Lil B / All My Life (Remix) - 28:26

הגישה שלי כלפי ליל בי משתנה כל יום. לפעמים הוא נשמע לי כמו השרלטן שבשרלטנים, אחד שסתם זורק מילים מפוצצות שלא ממש מתחברות לסיפור עם היגיון. ברגעים אחרים, הוא ממש מרגש אותי ומוסיף אווירת שטות שהופכת את הנפילה הרגשית לחזקה בהרבה - כמו למשל בשיר הזה.

Wiz Khalifa / Exit Row - 32:20

Wiz Khalifa. Prince Williams, GettyImages
ג'וינט ושטרות באוויר. וויז חליפה/GettyImages, Prince Williams

חשבתם שכבר נכתבו מספיק שירים על וויד וכסף? לוויז חליפה לא אכפת מהדעה שלכם. הוא מדליק ג'וינט, נושף לכם בפנים וזורק שטרות לאוויר.

The Game / The Kill - 34:16

The Game. Gallo Images, GettyImages
הגרופי המתמיד. The Game/GettyImages, Gallo Images

דה גיים חוזר עם סינגל חדש וגישת הגרופי התמידית שלו - לא משנה כמה שנים יעברו וכמה אלבומים הוא ימכור, הוא עדיין לא יצליח להעביר שיר בלי ניים דרופינג משוגע ומתחנף - ואיכשהו אני מת על זה. הפעם הוא מזכיר בין היתר את ליל וויין, ג'יי-זי, בירדמן, סנופ דוג, באן-בי, נאס, 50 סנט, אמינם ויאנג באק. אה כן, ויש גם סימפול מפתיע שמרים את האווירה וכמובן לא נגלה לכם מהו.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully