וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה הבאה של "ג'רזי שור" תצולם באיטליה

שני גורקביץ'

25.1.2011 / 20:28

משתתפי תוכנית הריאליטי המדוברת של רשת MTV יארזו את חפציהם ויעברו מבית החוף בניו ג'רזי לארץ המגף. "הצוות יוצא למקום הולדתה של התרבות שהם אוהבים", אמר מפיק הסדרה

תוכנית הריאליטי המדוברת "ג'רזי שור" תמשיך לעונה רביעית, אבל רחוק מנהר ההדסון – כך הודיעה הערב (שלישי) רשת MTV המפיקה ומשדרת את התוכנית. במקום חוף ג'רזי, סנוקי וחבריה ייאלצו להתחיל לארוז ולהכין מקום בדרכון, כיוון שהעונה החדשה תצולם באיטליה.

"הצוות יוצא למקום הולדתה של התרבות שהם אוהבים וחיים על פיה", אמר כריס לין, אחד המפיקים הבכירים ב-MTV והאחראי על התוכניות ברשת. התוכנית הפרועה והפרובוקטיבית עוקבת אחר חייהם של שמונה שותפים לבית חוף במדינת ניו ג'רזי, שחלקם הגדול ממוצא איטלקי.

"כשהיו בארצות הברית, המקומיים של 'ג'רזי שור' הפכו לאיקוניים עבור הקהל שלנו, אך הייתה זו הדינמיקה המשתנה תכיפות והמתפתחת ביניהם שהחזירה את הצופים בכל עונה. אירופה היא טוויסט חדש לתוכנית שממשיכה להגיע לגבהים חדשים עבורנו", הוסיף לין. העונה הרביעית של התוכנית צפויה לעלות לאוויר בהמשך השנה, וסביר שתשודר גם ב-MTV הישראלי. "אנחנו לא יכולים לחכות כבר כדי לראות מה יתפרץ שם", סיכם לין.

העונה השלישית של "ג'רזי שור" נפתחה לפני כחודש בארצות הברית וכבר עתה הניבה נתוני רייטינג חסרי תקדים לרשת. הפרק האחרון של התוכנית נחשב למשדר הנצפה ביותר של הרשת אי פעם. במקביל, נראה שנטל השערוריות שעוררה "ג'רזי שור" עבר נכון לעכשיו לתוכנית אחרת של MTV, "סקינס", לפחות עד שסנוקי שוב תאבד את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully