וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שידורים משותף לקול הקמפוס ורדיו הר הצופים

שני גורקביץ'

26.1.2011 / 11:03

שתי התחנות המופעלות על ידי סטודנטים לתקשורת ישלבו כוחות בשבוע הבא לאות סולידריות עם מצבה של התחנה הירושלמית, שנקלעה למצוקה תקציבית ושידוריה צפויים להיפגע משמעותית

סטודנטים מתאגדים - מעל גלי האתר: תחנות הרדיו קול הקמפוס מתל אביב ורדיו הר הצופים מירושלים יערכו ב-2 בפברואר יום שידורים משותף. מהשעה 11:00 ישתנה לוח השידורים של התחנה התל אביבית, ושדרנים ירושלמים יצטרפו לאולפנים. השידורים יועברו לאורך כל היום בתדר 106fm באזור המרכז, ובאתר האינטרנט של הרדיו.

השדרנים בקול הקמפוס הם סטודנטים מבית הספר לתקשורת של המכללה למנהל בראשון לציון, ואילו השדרנים בקול הקמפוס לומדים במחלקה לתקשורת של האוניברסיטה העברית.

"יום השידורים הוא סוג של גלעד לרדיו שלנו, והזדמנות לחשוף בפני קהל חדש שדרנים שתמיד עשו תכניות טובות", אמר אחד מרכזי הפעילות בתחנה, דודו המנחם, בשיחה עם וואלה! תרבות. ב-31 בינואר יפסיק הרדיו הסטודנטיאלי הירושלמי לפעול במתכונתו הנוכחית, בשל מצוקה תקציבית קשה. ייתכן שחלק מהשדרנים של הר הצופים ימשיכו להקליט תכניות ולהעלות אותן כפודקאסטים לאתר האינטרנט של הרדיו.

לדברי מנחם, "כל הרעיון הוא לחשוף את פעילותנו שעדיין חיה וקיימת. כל התוכניות עדיין נמצאות בארכיונים של אתר iCast. תמיד ראינו את זה כמפעל תרבותי. זו גם הזדמנות לבוא לקול הקמפוס ולדבר על המצב, במיוחד כשמדובר בתחנת רדיו חינוכית".

לאורך השנים היה קשר לא רשמי בין שתי התחנות, שהפגינו עניין משותף בתרבות ובמוסיקה מהשוליים, ובחשיפת אמנים מקומיים שלא מצאו את מקומם ברבות מתחנות הרדיו בארץ. בהודעה משותפת כתבו אנשי שתי התחנות כי הם רואים את יום השידורים כהזדמנות לאחד כוחות ולהפגין שיתוף יצירתי ואמנותי החושף את העשייה המגוונת שנעשית בשתי תחנות הרדיו לאורך השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully