וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אבי עדאקי - "הכל זהב"

27.1.2011 / 8:36

27 יוצרי אינדי השתתפו באוסף "מסע אספלט", פרויקט יפה ומרתק בו ביצועים מפתיעים לשירי סשה ארגוב. קבלו להאזנה ראשונה את הביצוע של אבי עדאקי ל"הכל זהב"

יח"צ - חד פעמי

הקונספט לא מפתיע, אבל כמו תמיד, הכל תלוי בביצוע: תחנת קול הקמפוס (106FM, מבית החוג לתקשורת של המכללה למנהל) והמפיקה טלי פולק (שגם משדרת בתחנה), איגדו 27 יוצרים מכל קצוות האינדי הישראלי לביצוע שירים של סשה ארגוב. בין המשתתפים ברשימה נמצאים איה כורם, אביגיל רוז, איתמר רוטשילד, אבי בללי, עינב ג'קסון כהן, יהוא ירון ועוד. האוסף עצמו יינתן להורדה תמורת 10 שקלים בלבד החל מחודש פברואר. בינתיים, אנו מעניקים לכם האזנה ראשונה לביצוע של אבי עדאקי ל"הכל זהב" של התרנגולים.

אבי עדאקי. גרבולון,
קורע את התרנגולים. עדאקי/גרבולון

יש לי פטיש ארוך שנים לסשה ארגוב", מספרת פולק בשיחה אם וואלה! תרבות. "חשבתי שאני לבד, אבל תוך רגע הבנתי שלכל אחד יש פינה בלב. אני שמעתי בכיתה ח' ביטלס ואז עברתי לסשה, כי אלו לחנים על זמניים. בתור שדרנית, אני רוצה להשמיע שירים שלו, אבל כל הביצועים נשמעים מעט ארכאיים, וזה תמיד בגדר קוריוז. אז היה לי חלום כזה, לגרום לזה להישמע רענן כדי שאוכל להשמיע, ומצד שני, חשוב היה לי לפנות לאמנים לא מוכרים, כך שמי שאוהב את סשה יכיר את ה'שוליים' ומי שאוהב את השוליים יכיר את סשה. יופי של דיל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סשה בלב ובנפש. טלי פולק/מערכת וואלה!, צילום מסך

היה משהו חדש שגילית על המוזיקה שלו שלא ידעת?

"הכי חשוב זה שגיליתי שלכל אחד, אפילו עדאקי שנשמע על פניו נורא קיצוני, יש מקום בלב לסשה ושהמוזיקה שלו היא קונסנזוס. אפילו גיליתי כמה שירים שלא הכרתי".

מתבקש עכשיו מופע עם הביצועים האלו.

"תהליך איסוף החומרים היה מאוד מורכב. רציתי לעשות פרויקט חינמי ומסתבר שזה בלתי אפשרי. אני עובדת על זה משהו כמו 10 חודשים ומחכה שזה ייצא לאוויר ושיעשה את שלו. כבר קיבלתי הצעה מפסטיבל תל אביב למוזיקה להעלות את זה על הבמה. אם מישהו רוצה להרים את הכפפה ולממן - אני מתייצבת בעמדת ההפקה. אני ממש אשמח להעלות את זה על במה, ואין לי ספק שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully