וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסי גריי: "אני בוחרת להופיע בתל אביב"

עינב שיף

26.1.2011 / 21:39

הזמרת, שתופיע בישראל בעוד כשבועיים, פרסמה פוסט באתרה הרשמי, בו הסבירה את החלטתה שלא לבטל את הגעתה: "גם המדינה שלי עושה דברים שאיני אוהבת. אני מאמינה במוזיקה"

כנראה שמייסי גריי באמת לא הבינה את גודל המהומה שתתעורר בעקבות דברים אותם אמרה לפני כשבוע בעמוד הפייסבוק שלה. אז, תהתה בפני מעריציה האם להיענות לדרישות ארגוני השמאל, שטענו כי עליה לבטל את שתי הופעותיה בתל אביב, ב-10 וב-11 בפברואר.

היום (רביעי) פרסמה גריי פוסט באתרה הרשמי, בו הסבירה מדוע החליטה שלא לבטל את ההופעה. "אני בוחרת להופיע בתל אביב בגלל שאני מאמינה בכוחה של המוזיקה", כתבה גריי. "אני מאמינה בכוחה של המוזיקה. אני מאמינה ביכולתה לחבר אנשים, להציע קסם, בריחה וצחוק ואת ההזדמנות להרגיש טוב ולרקוד. למה שממישהו תימנע הזכות ליהנות מהדברים האלו ואיזה טוב זה מייצר?". לפני כן ציינה גריי כי כפי שלאחרים לא נוח עם מדיניות ישראל, גם לה לא נוח עם מדיניות ארה"ב, בה היא גרה. "כולנו צריכים לחיות עם החוקים, הסנקציות ומעשי הממשלות שלנו", כתבה גריי.

"אני באמת מאמינה שאם מוזיקאים יוזמנו באגרסיביות לישראל, מצד שני, תהיה להם הזדמנות לחנך, להשפיע ולעורר השראה כדי להיפרד מאמונותיהם. למדתי כל כך הרבה בחודש האחרון, ליבי יוצא לכל אחד מכם...התפילה שלי היא שהסכסוך יסתיים בקרוב והכי חשוב, שיתאפשר לאנשים לחיות בשלום, זה לצד זה כשווים, עם מוזיקה מצוינת שתהיה פס הקול של כולם".

גריי סיימה את דבריה באומרה שהיא, להקתה וכמה מבני משפחתה יגיעו לתל אביב ב-10 בפברואר. בנוסף, סיפרה גריי כי היא הוזמנה לגדה המערבית וכי היא מתכוונת להגיע לשם. "אנחנו מביאים את המתנה היפה ביותר של אלוהים, המוזיקה", כתבה גריי. "זה הדבר הטוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות למען השינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully