וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טליה לביא זכתה במענק הפיתוח הבינלאומי של פסטיבל סאנדנס

27.1.2011 / 12:55

סרטה של הבמאית הישראלית "אפס ביחסי אנוש", הוא אחד מארבעת הזוכים במענק של מכון הסרטים של רוברט רדפורד

הישג לקולנוע הישראלי: הבמאית טליה לביא הוכרזה כאחת מארבעת הזוכים במענק פיתוח הסרטים הבינלאומי של מכון סאנדנס וחברת מהינדרה ההודית. המענק, על סך 10,000 דולר, הוענק ללביא בטקס שנערך אמש (רביעי) ביוטה במסגרת פסטיבל סאנדנס שמתקיים בימים אלו. הוא הוענק לה על התסריט לסרט "אפס ביחסי אנוש" שמתאר שנה בחייהן של שלוש פקידות המשרתות בבסיס צבאי מרוחק. בנוסף למענק הכספי, תזכה לביא להשתתף בסדנאות הפיתוח של סאנדנס ובליווי וייעוץ למשך שנה של סגל המכון, אותו הקים הבמאי והשחקן רוברט רדפורד.

בנוסף ללביא, זכו בפרס בוגדן מוסטטה מרומניה עבור הסרט "Wolf"; ארנסטו קונטררס ממקסיקו עבור הסרט "I Dream in Another Language" וסנג טט ליו ממלזיה עבור הסרט "In What City Does It Live". זוהי השנה הראשונה שבה מוענק הפרס המשותף לסנדאנס ולמהינדרה, אחת החברת הגדולות ביותר בהודו.

לביא היא בוגרת בית הספר לאמנות בצלאל ובית הספר לקולנוע סם שפיגל. סרט הגמר שלה, "חיילת בודדה", זכה במספר פרסים בינלאומיים, ביניהם פרס חביב הקהל של פסטיבל הסרטים בברלין, פרס הבמאי המבטיח של פסטיבל פאלם ספרינגס ובפרסים ראשונים בפסטיבל הבינלאומי לסרטים קצרים של מינכן ופסטיבל הסרטים הבינלאומי של מלבורן. בנוסף, יצרה לביא ביחד עם מיכל ויניק את סדרת הקומיקס "החיוך שאינו נמחק" שהתפרסמה בוואלה! תרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully