וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי פולמן ויוסף סידר בפרויקט בינלאומי בירושלים

עינב שיף

30.1.2011 / 15:53

שני המועמדים לאוסקר יקחו חלק בפרויקט "ירושלים, אני אוהב אותך", שיורכב מ-12 סיפורי אהבה שיתרחשו בעיר הבירה, על פי סיפורים של עמוס עוז, סייד קשוע ועוד

ארי פולמן ויוסף סידר ישתתפו בפרויקט "ירושלים, אני אוהב אותך", האדפטציה המקומית לפרויקט העולמי המצליח, שנעשה כבר בערים ניו יורק ופריז בהשתתפות דמויות בכירות מעולם הקולנוע. הפרויקט יורכב מ-12 סיפורי אהבה, אותם כתבו עמוס עוז, א.ב. יהושע, אתגר קרת, סייד קשוע, חגי לוי, מאיר שלו ואשכול נבו. בפרויקט צפויים להשתתף גם שחקנים בינלאומיים. צילומי הפרויקט יחלו באוקטובר 2011.

כפי שפורסם בוואלה!, את הגרסה הישראלית מפיק סקוט ברי, מייסדת חברת ההפקות "Impulse Creative" והוא בנו של ראסל ברי, בעליה של חברת ענק לצעצועים. ברי חבר לעמנואל בנהיבי, יוזם הפרויקט העולמי שיפיק גם את הגרסה הישראלית לצד ברי ודודי זילבר מבית מטרו הפקות. "ירושלים היא עיר בינלאומית ורב תרבותית, שמתקשרת בתודעה למחלוקות ומלחמות", אומר ברי. "זו עיר שקוראים עליה בעיתונים ורואים אותה בחדשות. אבל יש לה צד נוסף, אנושי - והוא מרתק באותה מידה".

כאמור, בפרויקט השתתפו שמות מפורסמים למדי, כמו גאס ואן סנט, האחים כהן, והשחקנים ז'ראר דפרדייה, נטלי פורטמן, ז'ולייט בינוש, מגי ג'ילנהול, סטיב בושמי ובוב הוסקינס – כולם לקחו חלק בגרסה הפריזאית. בגרסה הניו-יורקית השתתפו בין היתר סקרלט ג'והנסון, נטלי פורטמן, כריסטינה ריצ'י, אורלנדו בלום, ברדלי קופר, אנדי גרסיה, איתן הוק, ג'ולי קריסטי וג'יימס קאן. בימים אלה מופקים סרטים נוספים בשנחאי ובריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully