וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: "TLV Girls - "Lifetime Roullete להורדה חינם

31.1.2011 / 13:00

להקת הגאראג' הנפלאה של שרון קנטור משחררת סופסוף את אלבומה השני ואתם מקבלים מתוכו שיר להורדה וכמה מילות פרידה מהסולנית: "בטור האחרון כבר הלכנו מכות"

יח"צ - חד פעמי

באמצע העשור, The Girls היו אחד הדברים הכי מרעננים שקרו פה: שרון קנטור מצאה סוף סוף פלטפורמה מוזיקלית נוחה למדי לאהבת הרוקנרול שלה והתחברה לגיא שמי, אדם שפלן וחגי פרשטמן, שביחד יצרו מוזיקה מוחצת. אלבום הבכורה שלהם הביא אותם עד לחימום של איגי פופ בישראל ולמסע הופעות בחו"ל, שהביא לביקורת חיובית עליהם ב-NME. הלהקה החלה להקליט את אלבומה השני, אלא שאז נעלמה במפתיע ולמעשה התפרקה.

עתה, מוציאה קנטור את הקלטות אלבומה השני של הלהקה, "Sck Of Seeking", תוך שהיא מוסיפה את האותיות TLV (תל אביב, כמובן) לשם ההרכב, כדי להבדילו מכמה וכמה The Girls הקיימים בעולם. לכבוד האירוע, אתם מקבלים שיר להורדה חינם מתוך האלבום.

The Girls. נטישה שפינר,
לא יפה להרביץ לבנות. קנטור בימי TLV Girls/נטישה שפינר

"כבר היינו בטורים באירופה, כבר חיממנו את איגי פופ, כבר קיבלנו ביקורות טובות בעולם – כולל ב-NME, ואז הגיעו החיים והפריעו לרוקנרול. סתם, זה שקר", כותבת קנטור. "האמת היא שכמו שקורה לפעמים בדברים שיש בהם משהו אמיתי, היתה יותר מדי אהבה ויותר מדי שנאה. בטור האחרון כבר הלכנו מכות בוואן, וידוע שלא יפה להרביץ לבנות. כשזה קורה בלהקות שעושות הרבה כסף, ההנהלה דואגת שהמנגנון ימשיך לעבוד גם כשאף אחד לא מדבר עם השני. להקות אחרות פשוט מתפוררות. האלבום השני, בכל אופן, הוקלט לייב בימים הכי טובים שלנו, והוא מייצג את הסאונד האקלקטי של הגירלז, סוג של 'גאראג' מתקדם'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מעודדים תיירות. עטיפת האלבום החדש של הגירלז/מערכת וואלה!, צילום מסך

את האלבום מציעה הלהקה למכירה באתר בנדקאמפ. את שינוי השם מסבירה קנטור בכך ש"בשנים שעברו מאז שהתחלנו כבר צצו להקות עם שמות דומים, חלקן אפילו הצליחו אצל אלון עוזיאל בסלון. אז כדי להימנע מטעויות, הרחבנו את שם הלהקה ל-Tel Aviv Girls, בתקווה שזה גם מצלצל טיפה יותר כמו ניו יורק דולז ופחות כמו תשדיר לעידוד התיירות בישראל". ומה לגבי איחוד? "'קאמבק בקונסטלציה כלשהי בהחלט עומד על הפרק' זה משפט שלמדתי ב'מבוא ליחסים דיפלומטים'", כותבת קנטור. "בינתיים, מקווה שהמוזיקה תפגין קצת נצחיות".

להורדת השיר:

עמדו עם העכבר על הלינק, לחצו על הכפתור הימני בעכבר, ביחרו באופציה Save Target As, הורידו את השיר והאזינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully