וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בון ג'ובי מודיעים: "יוצאים לפגרה של שנתיים"

שני גורקביץ'

31.1.2011 / 14:44

הלהקה, שהודיעה לאחרונה כי בכוונתה להופיע בישראל, החליטה כי תיקח הפסקה ארוכה בתום הטור הקרוב. "זה יגרום לאנשים להעריך אותנו יותר", אמר מתופף הלהקה

להקת בון ג'ובי מתכוונת לצאת לפגרה של לפחות שנתיים, בתום סיבוב ההופעות העולמי הנוכחי שלהם, כך עולה מדברים שאמר מתופף הלהקה, טיקו טורס, למגזין רולינג סטון. "לפעמים אתה צריך ללכת כדי שאנשים יוכלו להעריך אותך טוב יותר. הדבר הכי טוב שאני יכול להגיד הוא שאנו בטוח נזדקק לשנתיים של חופשה", אמר טורס.

בון ג'ובי, בראשות ג'ון בון ג'ובי קיימת כבר יתור מ-25 שנים, ויש לה מעריצים רבים ברחבי העולם. סיבוב ההופעות האחרון שלה, שהחל עוד בשנה שעברה הפך לסיבוב ההופעות הרווחי ביותר של 2010, מה שמעורר תהיות לגבי הדברים שאמר טורס על תחושת החיוניות של הלהקה. לעומת זאת, בסרט תיעודי שנעשה על ההרכב, "When We Were Beautiful", דיברו החברים בלהקה בגילוי לב על הקשיים שמציב מסע ההופעות האינטנסיבי על חייהם.

בנוסף, סולן ההרכב בון ג'ובי אמר בראיון ללארי קינג לפני מספר חודשים כי בכוונת הלהקה להגיע לישראל במסגרת הסיבוב הנוכחי, "להופעה באצטדיון", כפי שסיפר בון ג'ובי בראיון. עם זאת, המשא ומתן עם הלהקה עדיין נמשך וקשיים טכניים מונעים סגירה סופית של תאריך הגעתה של הלהקה לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • בון ג'ובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully