וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלה ובן ספקטור - "Cut it Out"

1.2.2011 / 8:00

דניאלה ספקטור מפתיעה עם אלבום חדש באנגלית, שנוצר במשותף עם בעלה, בן ספקטור. בראיון זוגי לכבוד צאת הסינגל הראשון, הם מסבירים למה לא מפרידים בין העבודה לבית

יח"צ - חד פעמי

כמו "הכוכב הזה מת", אותו סינגל שהפך את דניאלה ספקטור לשם מוכר בשדה המוזיקה בישראל, גם הדרך החדשה שלה - אלבום באנגלית עם בעלה, בן ספקטור - מצליחה להפתיע. אפשר היה לצפות שספקטור תנסה להמשיך את הקו המצליח של אלבום הבכורה שיצא לה לפני כשנה, אולם היא בחרה בכל זאת בדרך אחרת וקשה יותר – השירים החדשים הם בשפה האנגלית, לא בדיוק הקטע שעובד אצל הקהל הישראלי הרחב. "במקרה הזה הביצה היא לפני התרנגולת", היא מספרת בראיון משותף עם בעלה לרגל צאת הסינגל הראשון מהפרויקט, "Cut It Out". "האלבום הזה דרש את היציאה שלו לפני שאני בכלל התחלתי לחשוב על אלבום אחר".

דניאלה ספקטור עם בן ספקטור. ערן הללי,
האמנות דרשה. בן ודניאלה ספקטור/ערן הללי

"אני ודניאלה עובדים כבר הרבה מאוד שנים על שני הפרויקטים האלו, האלבום בעברית והאלבום באנגלית", מספר בן. "נוצר סטטוס-קוו שבו השירים באנגלית הם צדדיים ביחס לשירים בעברית ושאנחנו לא עובדים עליהם ביחד, אלא אני עובד עליהם בזמן שהיא עושה דברים אחרים. אבל רצינו כבר לסיים את זה ולא מזמן זה קרה ואנחנו מאוד שמחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ההצלחה של דניאלה בעברית עזרה או הכבידה על הפרויקט?

בן ספקטור: "ההצלחה מאוד עזרה לו, ברור. ברגע שאנשים מתעניינים במה שדניאלה עושה, אז כל דבר עוזר. האמת היא שבהתחלה חיפשנו שם לפריוקט שלא יכלול את השמות של אף אחד מאיתנו, אבל בסוף הדבר הבוגר היה לשים את השמות של שנינו כי זה משקף את מה שזה".

והעבודה ביחד הפכה קלה או קשה יותר?

דניאלה ספקטור: "המוזיקה היא משהו שאנחנו מהרגע בו אנחנו יחד. למעשה, עבדנו יחד עוד לפני שהיינו זוג, כך שזה באמת חלק אינטגרלי מהזוגיות שלנו וכמו שהזוגיות שלנו התפתחה, ככה גם העבודה שלנו התפתחה. יש לזה צדדים קוצניים כמובן, אבל גם את הצד שאומר שאני לא יכולה להגיע למערכת יחסים כזו עם אף נגן או מפיק אחר".

זה אומר שאם בן מפשל, הוא ישן בסלון?

"לא מכבסים את הכביסה הזו בחוץ, אבל העבודה נכנסת הביתה והבית נכנס לעבודה. במיוחד בשנה האחרונה, כשחדר העבודה והאולפן הם ממש בבית, אז אתה יכול לדמיין איך זה נראה".

דניאלה ספקטור. נמרוד סונדרס
אי אפשר להפתיע שוב. דניאלה ספקטור/נמרוד סונדרס

האזנה לשיר החדש, מתוך הפרויקט ששמו הוא "Love Is" (בו משתתף המוזיקאי האוסטרלי M Jack Bee), מגלה עד כמה רחב הטווח שספקטור יכולה להגיע אליו, בוודאי רחב מזה שנישת אלבום הבכורה סימנה לה. גם ספקטור עצמה מבינה שהפרויקט הזה, עם הפוטנציאל הבינלאומי שלו וכמובן השוני המוזיקלי, הוא בעצם הצעד שלה קדימה מימי אותו כוכב מת: "אני חושבת שאי אפשר לשחזר את הפעם הראשונה ואי אפשר לשחזר הפתעה כשמישהו שומע את הקול שלי", היא מספרת. "די, כבר שמעו אותי וזו לא המגמה שלי".

זה אומר להתחיל קצת מחדש. יש לך חששות?

דניאלה ספקטור: "בכנות – יש לי חששות ומתהפכת לי הבטן כל הזמן, אבל זה חלק טבעי מהוצאת יצירה חדשה. באיזשהו אופן, הוצאת אלבום שני בעברית לא היה בהכרח מהלך בטוח יותר. לכשאוציא את האלבום הבא בעברית, אני בטוחה שאגיד את אותו הדבר בדיוק, אגב".

תאריכי הופעות של דניאלה ובן ספקטור:

8.2 - בר אגנס בהוד השרון
12.2 - מועדון הקצה בירושלים
16.2 - לבונטין 7 בתל אביב
9.3 - החלוץ בבאר שבע
16.3 - לבונטין 7 בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully