וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אישה יוצא לדרך

עינב שיף

1.2.2011 / 11:06

הזמרת הפורטוגלית לורה, השחקנית אנה טומסון, זמרות ישראליות שרות אלביס פרסלי והופעה של עידן אלתרמן עומדות במרכז הפסטיבל שייערך בחודש מרץ בחולון בפעם ה-15

פסטיבל אישה יחגוג 15 שנים להיווסדו ו-100 שנה ליום האישה הבינלאומי בסדרת אירועים, שיתקיימו בתיאטרון חולון בין התאריכים 9-12 במרץ. תחת הנהלתה האמנותית של אורי אגוז, יתקיימו בימי הפסטיבל שורת אירועים מוזיקליים ותיאטרליים שינועו סביב נושא האישה ויוצגו על ידי נשים, אך לא רק.

במרכז הפסטיבל נמצאת הופעתה של הזמרת הפורטוגזית לורה, הנחשבת לממשיכת דרכה של סזריה אבורה ומהמוזיקאיות המובילות בתחום מוזיקת העולם. בנוסף, תתארח בפסטיבל השחקנית אנה טומסון, כוכבת הסרט "אוכל מהיר, נשים גנובות", שתתארח בשיחה עם הבמאי עמוס קולק שהגדיר אותה כ"מוזה שלו".

בתחום ההפקות הישראליות בולט המופע "It's Now or Never" ובו יבצעו ריקי גל, רותי נבון, תמר אייזנמן, יעל דקלבאום, יעל קראוס וקרולינה שירים של אלביס פרסלי. מופע מוזיקלי מעניין אחר יהיה של עידן אלתרמן, שיציג בבכורה מופע עם גרסאות מתורגמות שלו לשירים של הביץ' בויז, לו ריד , ג'ימי הנדריקס , פוליס, ברברה סטרייסנד, פרנק סינטרה, פרינס ועוד, העוסקים בנשים. בנוסף, תחשוף יעל דקלבאום את שיריה החדשים בעברית במופע מיוחד.

סינמטק חולון יערוך במסגרת הפסטיבל אירוע הוקרה לליה ון ליר, מחלוצות הקולנוע בישראל ומייסדת סינמטק ופסטיבל ירושלים. ון ליר אף תזכה לפרס הוקרה מפסטיבל הקולנוע של ברלין על פועלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully