וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי ג'רווייס: התבקשתי להנחות את גלובוס הזהב, שוב

שני גורקביץ'

1.2.2011 / 17:03

"אני לא חושב שכדאי לי", כתב הקומיקאי שגרם לסערה גדולה בטקס האחרון. "אני לא יודע מה אוכל לעשות טוב יותר, גם לא סיקור תקשורתי גדול יותר"

הקומיקאי ריקי ג'רווייס, שעורר את זעמם של אנשים רבים בתעשיית הקולנוע האמריקאית כשהנחה את טקס פרסי גלובוס הזהב בחודש שעבר בלשון שלוחה במיוחד, כתב היום (שלישי) שתא הכתבים הזרים בהוליווד עדיין ביקש ממנו לשקול לשוב ולהנחות את הטקס בשנה הבאה.

"הרייטינג שוב עלה, והמארגנים ביקשו ממני לשקול שנה שלישית", כתב ג'רווייס. אני לא חושב שכדאי לי. אני לא יודע מה אוכל לעשות טוב יותר. בטוח שלא יכולתי להשיג להם סיקור תקשורתי גדול יותר. אתם מכירים אותי. שתי עונות זה מספיק".

הבדיחות ששימשו את ג'רווייס במהלך הערב נגעו בין היתר להתנהלותו הפרועה של השחקן צ'ארלי שין, שמאז כבר הספיק להסתבך אף יותר, לאגרסיביות שמפגין מל גיבסון כלפי הנשים בחייו ולעובדה שאשתו לשעבר של ברוס ויליס, השחקנית דמי מור, נשואה לשחקן אשטון קוצ'ר הצעיר ממנו בכ-20 שנים.

ואכן, כמה ימים לאחר הטקס, הודיע תא הכתבים הזרים בהוליווד כי "כשאתה שוכר קומיקאי כמו ריקי ג'רווייס אתה מצפה לחומרים ישר לפנים ולפעמים שערוריתיים. בהחלט, במקרה הזה, ג'רווייס הלך על הקצה ולפעמים הלך רחוק מדי. התא לא מעודד הערות אישיות, אבל זה היה אחד הטקסים הטובים ביותר שלנו ואנחנו מרוצים".

על אף הסערה שעורר, סירב ג'רווייס להתנצל או להתחרט על מעשיו, אך אמר כי לא ישוב להנחות את הטקס. "אני חושב שפעמיים זה מספיק", אמר כמה ימים לאחר האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully