וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דאלאס" חוזרת למסך הקטן, עם השחקנים המקוריים

שני גורקביץ'

2.2.2011 / 13:09

לארי הגמן, פטריק דאפי ולינדה גריי כבר הודיעו כי ישובו לגלם את ג'יי אר, בובי וסו אלן בגרסה חדשה לאופרת הסבון המצליחה. את הדור החדש תייצג ג'ורדה ברוסטר מ"מהיר ועצבני"

ג'יי אר, בובי וסו אלן עומדים להחזיר את התככים שלהם למסך הקטן שלנו, כך הודיעו היום (רביעי) אנשי חברת ההפקות TNT. בסדרה החדשה יופיעו רבים משחקני "דאלאס" של שנות השמונים, בהם לארי הגמן בן ה-79 כג'יי אר ארווינג ופטריק דאפי ולינדה גריי כבובי וסו אלן.

הגרסה העדכנית של אופרת הסבון המצליחה תתמקד במעלליהם של צאצאי משפחת ארווינג, ג'ון רוס וכריסטופר ארווינג, ובעימותים ביניהם על עתידה של השושלת. את ג'ון רוס יגלם כוכב "עקרות בית נואשות", ג'וש הנדרסון. ג'ורדנה ברוסטר מ"מהיר ועצבני" תגלם את אלנה, אחת הדמויות הנשיות הראשיות בסדרה שמעורבת במשולש אוהבים עם בני הדודים ארווין הצעירים.

"דאלאס" ששודרה מ-1978 עד 1991, גוללה את סיפורן של שתי משפחות טקסניות רבות ממון ותככים. את התסריט לפרק הפיילוט של הגרסה החדשה כתבה סינתיה סידר ("מלכי הממבו"), אולם טרם נמסר מתי צפויים להתחיל הצילומים.

לאחרונה נראה כי ישנו עניין רב בחידוש אופרות הסבון המצליחות של שנות השמונים. ב-2006 פורסם כי הבמאית הבריטית גורינדר צ'דהה ("שחקי אותה כמו בקהאם", "כלה ודעה קדומה") תביים גרסה קולנועית ל"דאלאס", ורק בחודש שעבר הודיעו יוצרי הסדרה "שושלת", אסתר וריצ'רד שפירו, כי הם מתעתדים להפוך אותה לסרט עם הרבה אקשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully