וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילדת התסריטאים בחרה ב"הרשת החברתית" וב"התחלה"

עינב שיף

6.2.2011 / 7:13

"הרשת החברתית" זכה בפרס התסריט המעובד בטקס ולקצת נחת אחרי הפסדים צורבים ל"נאום המלך", שנותר מחוץ לפרסי הגילדה, ואיפשר לכריסטופר נולן לזכות בפרס התסריט המקורי

זה אמנם נשמע זניח ובבחינת מעט מדי ומאוחר מדי, אבל נראה שלפחות אוסקר אחד יהיה בכיס של "הרשת החברתית": ארון סורקין זכה הלילה (שבת, שעון ארה"ב) בפרס גילדת התסריטאים (WGA) לתסריט המעובד הטוב ביותר על עבודתו ב"הרשת החברתית". זהו הפרס היוקרתי הראשון בו זוכה הסרט אחרי התבוסות ל"נאום המלך" בטקסים המקבילים בגילדות המפיקים, השחקנים והבמאים, ויתכן שיבטיח את פרס התסריט המעובד גם בטקסט החשוב מכל - האוסקר.

אלא ש"נאום המלך" מבוסס בכלל על תסריט מקורי ובנוסף גם לא הורשה להתחרות בפרס משום שלא עמד בתקנון גילדת התסריטאים, מה שאיפשר ל"התחלה" של כריסטופר נולן לזכות בפרס התסריט המקורי הטוב ביותר - הישג שאולי מותיר לו פתח של תקווה לקראת המאבק על קטגוריה זו באוסקר. "התחלה" גבר על "הילדים בסדר" ו"פייטר", שנחשבו מועמדים חזקים בקטגוריה.

בקטגוריות הטלוויזיה נרשמו נצחונות ל"מד מן" (סדרת דרמה ופרק בודד בסדרת דרמה), "משפחה מודרנית" (קומדיה), "הפסיפיק" (מיני-סדרה), "Inside Job" (סרט תעודה), "אימפריית הפשע" (סדרה חדשה) ו"דו"ח קולבר", שזכתה בפרס התסריט לתוכנית וראייטי הטובה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully