וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר האנימציה: הלילה של "הדרקון הראשון שלי"

6.2.2011 / 8:39

"הדרקון הראשון שלי" זכה ב-10 פרסי אנני, הפרס הנחשב של איגוד יוצרי האנימציה, בטקס בו האיגוד בעיקר הראה מה הוא חושב על דיסני ופיקסאר, שהחרימו את הערב

"צעצוע של סיפור 3" הוא אולי המועמד המוביל לאוסקר, אבל עבור איגוד יוצרי האנימציה בארה"ב, שהעניק הלילה (שבת, שעון ארה"ב) את פרסי ה-ANNIE היוקרתיים, סרט השנה הוא דווקא "הדרקון הראשון שלי", שנבחר לסרט האנימציה הטוב ביותר באורך מלא. הסרט גם זכה בתשעה פרסים נוספים, ביניהם על הבימוי (כריס סנדרס) ועיצוב הדמויות.

אלא שכאמור, הסיפור הגדול הוא הקרב בין איגוד היוצרים המעניק את הפרס לבין אולפני דיסני וחטיבת פיקסאר שבבעלותה ושעומדת מאחורי "צעצוע של סיפור 3". כבר באוגוסט הודיעה דיסני כי לא תשתף פעולה עם הטקס בשל זעמה על שיטת ההצבעה שהונהגה על ידי האיגוד ושהביאה לאבסורד בו "קונג פו פנדה" זכתה לפני שנתיים בכל הפרסים החשובים בטקס על פני "וול-E" שבסופו של דבר זכה באוסקר. למרות זאת, האיגוד שיבץ את הסרט של פיקסאר למועמדויות.

ואכן, כפי שאנשי דיסני העריכו, אנשי ה-ANNIE אכן בחרו שוב להעניק את כל הפרסים לסרט שאינו של פיקסאר אלא של דרימוורקס, מלבד קטגורית סרט האנימציה הקצר, נחמא פורתא, בו זכתה פיקסאר על "Day And Night".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully