וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך ארה"ב קיבלה את הסדרה החדשה של מת'יו פרי?

עינב שיף

10.2.2011 / 8:46

"Mr. Sunshine", אותה יצר כוכב "חברים" לשעבר והוא גם מככב בה לצד אליסון ג'אני, זכתה לביקורות בינוניות, עם לא מעט הערות לשיפור. האם פרי יצליח להוכיח שהוא יכול להוביל סדרה?

מאז הסתיימה "חברים", מת'יו פרי זכה להוביל סדרה אחת בכיכובו, "סטודיו 60", אבל הכישלון שלה הותיר את השאלה האם השחקן המצוין הזה, שהרשים בתפקידי אורח ב"אלי מקביל" וב"הבית הלבן", יכול באמת לסחוב סדרה על גבו. אמש (רביעי, שעון ארה"ב), חנך פרי לא סתם סדרה בכיכובו, אלא כזו שהוא גם היה ביו יוצריה, "Mr. Sunshine".

בסדרה מגלם פרי את דמותו של בן דונובן, מנהל היכל אירועים ענק בשם Sunshine Center בסן דייגו, החווה משבר אמצע החיים עם הגיעו לגיל 40. בנוסף, הוא נאלץ להתמודד עם בעלת הבית המטורללת, קריסטל כהן, אותה מגלמת אליסון ג'אני הנפלאה, שכבר שיתפה פעולה עם פרי כשזה התארח ב"הבית הלבן", בה שיחקה ג'אני. בפרק הראשון מתארח גם חורחה גרסיה מ"אבודים" בתור אב הבית.

הסדרה משודרת ב-ABC, ששיבצה את "Mr. Sunshine" לפני "משפחה מודרנית", הקומדיה המצליחה וזוכת הפרסים של הרשת, כדי להודיע בדיוק מה הציפיות של הרשת המסדרה ומכוכב בסדר הגודל של פרי.

מת'יו פרי בסדרה "Mr. Sunshine". imdb
פרגנו לו עם כוכב מ"אבודים". פרי עם חורחה גרסיה ב-"Mr. Sunshine"/imdb

עם הגעתה של הסדרה למסכים, פורסמו גם הביקורות הראשונות עליה ונראה שלפחות חלק מהציפיות מפרי התגשמו: "'מר סאנשיין' יכולה להיות קרן השמחה הבוהקת ביותר של עונת החורף", נכתב בבוסטון גלוב בביקורת על הסדרה. "התוכנית משוחקת היטב עד לתפקידים הכי קטנים", נכתב בלוס אנג'לס טיימס ואילו הניו יורק טיימס ציין כי "'מר סאנשיין' לא קרובה להבריק כמו 'משפחה מודרנית', אבל יש לה את הפוטנציאל להשתפר".

אז מה חסר למבקרים? "בתור התחלה, תסריטים חדים יותר", נכתב ב-USA Today. "אפשר גם תחושה טובה יותר שהדמות המרכזית והלא מאושרת של פרי תהיה חזקה יותר כדי להחזיק את התוכנית". "אפילו שקצב התסריט עובד כמו שצריך, משהו שם נראה לא טוב ולא עובד", נכתב בוושינגטון פוסט. "יש בסדרה המון הבטחה שפשוט לא מגיעה", קטל הניו יורק פוסט.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אליסון ג'אני בסדרה "Mr. Sunshine". imdb
נקודת האור. אליסון ג'אני/imdb

מי שזכתה לביקורת חיוביות כמעט פה אחד היתה אליסון ג'אני, שכבר בפרק הראשון מצליחה להשליך ילד אסייתי מול המצלמות לאחר מפגש עם ליצנים, מהם היא פוחדת פחד מוות. הביקורות טענו כי בסדרה היא היחידה שמצליחה להבריק באופן קבוע, אולם חלקם הביעו ספק האם היא מסוגלת לעשות זאת בכל שבוע.

לא ברור כמה סבלנות תהיה ל-ABC עם "מר סאנשיין" עם ביקורות שכאלו, בוודאי כשטרם התפרסמו נתוני הרייטינג הראשוניים של הסדרה. במקביל, "Episodes" בה משחקים מט לבלנק, קולגה של פרי מ"חברים" זוכה לביקורות מצוינות ולבאז ברחבי הרשת וגם "קוגר טאון" עם קורטני קוקס תזכה לעונה שלישית באותה ABC, כך שלמענו של פרי, שחקן באמת נפלא, נקווה שהוא יהיה בצד שלהם ולא בצד של דיוויד שווימר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully