וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקסופוניסט ג'ושוע רדמן ולהקתו יופיעו בישראל

שני גורקביץ'

13.2.2011 / 9:00

רביעיית הג'אז של הסקסופוניסט הנודע תגיע לשתי הופעות ברדינג 3 בתל אביב לקראת אלבום הבכורה שלהם שייצא בקרוב

נגן הסקסופון האמריקאי ג'ושוע רדמן יגיע לישראל לשתי הופעות שיתקיימו ב-14 וב-15 במאי ברידינג 3 בתל אביב. רדמן מגיע לארץ במסגרת סיבוב ההופעות שהוא עורך עם להקתו, ה-James Farm, בה חברים גם אהרון פרקס, מאט פנמן ואריק הרלנד. הרביעייה צפויה להוציא את אלבום הבכורה שלה בהמשך השנה. את המופע מפיקה חברת Plug Production.

רדמן ממשיך את דרכה של מורשת הג'אז שקיבל מאביו, הסקסופוניסט דיואי רדמן (שותפם הידוע של אורנט קולמן וקית' ג'ארט), והמוזיקה שספג במרכז המוזיקה בברקלי, קליפורניה בו לימדה אמו הרקדנית היהודיה רנה שדרוף. אחרי לימודי תואר בהרווארד נסע רדמן הצעיר לניו יורק ב-1991, שם ניגן עם מוזיקאי הג'אז הגדולים של תקופתו. באותה שנה זכה גם במקום הראשון בתחרות הג'אז על שם ט'לוניוס מאנק והוחתם בחברת התקליטים של האחים וורנר (בה הוא חתום עד היום).

מאז יצא אלבום הבכורה שלו ב-1993, הקליט רדמן עשרה אלבומים נוספים כמוביל, וארבעה אלבומים של דואטים עם מוזיקאים אחרים. באלבומיו של רדמן התארחו בין היתר פט מתיני, צ'ארלי היידן ובילי היגינס, והרכב הנגנים שלו כלל את בראד מלדאו על הקלידים, כריסטיאן מקברייד על הבס ואת בריאן בלייד על התופים. הוא היה מועמד לשני פרסי גראמי.

במהלך השנים הופיע רדמן לצד ענקים כמו הרולינג סטונז, סטיבי וונדר, צ'יק קוריאה, ביבי קינג, קווינסי ג'ונס ועוד. בישראל ינגן רדמן על סקסופון הטנור, עם פארקס על הפסנתר, פנמן על הקונטרבס והרלנד על התופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully