וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלין: המפיצים עומדים בתור לסרט בבימויה של מדונה

13.2.2011 / 11:45

רבים בתעשיית הקולנוע הצטופפו כדי לראות תמונות ראשונות מהסרט "W.E" שביימה מלכת הפופ. וגם - העקיצה הקטנה של מנהלי ערוץ היוטיוב שלה כלפי השיר החדש של ליידי גאגא

פסטיבל ברלין השנה נראה כאחד החזקים בשנים האחרונות, בין השאר בגלל סרטי התחרות שמעוררים עניין רב, אבל גם בגלל שוק הסרטים המסורתי, שמציע כמה תפוחי אדמה לוהטים במיוחד. אחד מהם הוא "W.E", הסרט השני שמביימת מדונה.

על פי דיווח של וראייטי, הקרנה של קטעים ראשונים מתוך הסרט, במעמד מדונה שגם השיבה לשאלות של מפיצים, עוררה עניין רב בקרב מפיצים שעמדו בתור לכניסה לאירוע אמש (שבת). על פי הדיווח, האבטחה במקום היתה קפדנית במיוחד ולא הורשתה כניסת עיתונאים וגם הכנסת טלפונים סלולריים נאסרה.

מה שככל הנראה הדליק את המפיצים עוד מעבר לפוטנציאל המסחרי של סרט בבימויה של מדונה, הוא אמירתה של מלכת הפופ שהודיעה כי היא מוכנה לקדם את הסרט בעצמה במדינות שיפיצו את הסרט.

"W.E" עוסק בסיפור אהבה, שמסופר במקביל לאחד מסיפורי האהבה הגדולים בכל הזמנים, זה של המלך הבריטי אדוארד השמיני והגרושה האמריקאית, וואליס סימפסון, שלמענה ויתר המלך על כתרו. סיפורו של אחיו של המלך אדוארד עומד במרכז "נאום המלך", הסרט שצפוי לזכות באוסקר.

במקביל, נראה שמנהליה של מדונה שלחו עקיצה לעבר "Born This Way", הסינגל החדש של ליידי גאגא, עליו נטען כי הוא מועתק מ-"Express Yourself" של מדונה. לחשבון היוטיוב של מדונה עלה במפתיע אמש (שבת) ביצוע של "Express Yourself", מטקס פרסי MTV אירופה. מקריות? רבים מאמינים שלא.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה
  • W.E

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully