וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אלקבץ מונה לתפקיד ראש מנהל התרבות

שני גורקביץ'

13.2.2011 / 16:55

אלקבץ, לשעבר בעל תפקידים בידיעות אחרונות, מעריב, גל"צ ורדיו תל אביב, נבחר להחליף את צח גרניט בתפקיד החשוב. "למר אלקבץ ניסיון עשיר", נימקה ועדת האיתור

שרת התרבות, לימור לבנת, מינתה היום (ראשון) את שמעון אלקבץ (45). לראש מנהל התרבות במשרדה, שלושה חודשים לאחר פרישתו מהתפקיד של צח גרניט. בשיחה עם וואלה! תרבות סירב אלקבץ להגיב לבחירתו, אולם אמר כי יתפטר מתפקידו כמנכ"ל רדיו ירושלים.

"למר אלקבץ ניסיון ניהולי עשיר ורב שנים לרבות בניהול תקציב וכוח אדם", נימקה ועדת האיתור שמינתה השרה לתפקיד. "הוועדה התרשמה מאוד מיכולתו להנהיג מערכת מורכבת מחד ומאידך, נותנת שירות למגוון רחב של לקוחות וגורמים מקצועיים. כמו כן התרשמה הוועדה מהיכרותו של אלקבץ את עולם התרבות והאמנות, מהחזון שהוא הציג ומהבנתו את המשימה הנדרשת", נכתב בנימוקים.

הבוקר הודיעה השרה לימור לבנת לנציבות שירות המדינה כי היא מקבלת את המלצת הוועדה, ואישרה את מינויו של אלקבץ בכפוף לאישור הממשלה. מינויו יובא בפני הממשלה ביום ראשון הקרוב. "אני ממתין בציפייה לאישור המינוי שלי בישיבת הממשלה בשבוע הבא", אמר אלקבץ. "אני מודע ומוכן לקראת האתגרים שטומן בחובו תפקיד ראש מינהל תרבות ואמנות. עם אישור המינוי בממשלה אתחיל בקיום פגישות עם ראשי מוסדות התרבות והגורמים בתחום".

השרה לבנת מסרה: "אני מאמינה ששמעון אלקבץ יוכל לתרום מכישוריו ובטוחה שניסיונו הניהולי העשיר יאפשר לו להשתלב במהירות בתפקיד ראש מינהל התרבות והאמנות. אני מאחלת לו הצלחה בתפקיד החשוב".

גבר על 33 מועמדים

בפני נציבות שירות המדינה נתקבלו 33 מועמדויות לתפקיד כאשר בסוף השבוע שעבר התכנסה ועדת האיתור המיוחדת וחבריה ראיינו חמישה מתוך שבעת המועמדים המובילים לתפקיד, זאת לאחר ששני מועמדים פרשו. הוועדה כוללת את ראש המועצה לתרבות ולאמנות חיים פרלוק, מזכיר הממשלה צביקה האוזר, ומנכ"ל משרד התרבות אורלי פרומן שגם מילאה את מקומו של גרניט מאז נובמבר. אנשי הוועדה לשרה את רשימת שמות המועמדים המומלצים על ידה, ממנה כאמור בחרה לבנת את אלקבץ.

אלקבץ מכהן כחבר הנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב והוא חבר בית הדין לאתיקה במועצת העיתונות בישראל ונציג ציבור בוועדת האתיקה הארצית בלשכת עורכי הדין. אלקבץ שימש בעברו כעורך בגלי צה"ל, ייסד את רדיו דרום וכיהן כמנכ"ל קבוצת רדיו דרום ורדיו תל אביב. בנוסף כיהן כמנהל שיווק ופרויקטים בחברת החדשות של ערוץ 10, היה ממקימי וסגן עורך ראשי של רשת המקומונים ידיעות תקשורת מבית ידיעות אחרונות ומילא שורה של תפקידים בכירים במעריב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully