וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין תוקף את מנהלי CBS: "הם לא נותנים לי לחזור"

14.2.2011 / 20:54

השחקן ההולל העניק ראיון רדיו ביזארי למדי, בו טען כי הוא נקי לחלוטין, אולם בכירי הרשת ומפיקי "שני גברים וחצי" בכיכובו לא מאפשרים לו לחזור: "בקצב הזה, אשוב ב-2014"

צ'רלי שין שוב פתח את הפה ושוב זה התברר כמהלך הפחות חכם: השחקן המצליח, בעל הרגלי הבילוי המעט חריגים, העניק היום (שני, שעון לוס אנג'לס), ראיון רדיו בו אמר כי הוא יכול לחזור להפקת "שני גברים וחצי" הנמצאת בפגרה בשל כניסתו להליך גמילה, אולם בכירים ברשת CBS המשדרת את הסדרה ומפיקיה לא מאפשרים לו.

"הם אומרים 'אתה תהיה מוכן ואנחנו נהיה מוכנים, ובכן אני מוכן וחזרתי ולא היה שם אף אחד", אמר שין. "אני לא יודע מה לומר לך, איבדתי את הקול כשצעקתי שם תוך כדי שדפקתי על דלתות הסט"."בקצב הזה", הוסיף שין, "הסדרה תחזור באוגוסט 2014". "אני 100 אחוז נקי", אמר שין. "אני מחלים מאד מהר, אבל אני גם מידרדר מאד מהר, כך שקחו אותי עכשיו חבר'ה".

אם זה לא הספיק, שין הפתיע כשהופיע באימון נבחרת הבייסבול של מכללת UCLA ושם המליץ להם "אל תעשו קראק, תשתו שוקולד ותיהנו מכל רגע". לדברי שין, דבריו נועדו להזים שמועות שהוא מכור לקראק. "חוץ מזה, זו עצה די טובה, לא?", אמר שין ועם הדברים האלו, לא ברור כיצד ומתי הסאגה הזו תיגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully