וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת הטרקטור ואיזבו מצטרפות ללייבל אנובה

עינב שיף

20.2.2011 / 12:00

הטרקטורים יוציאו אלבום ראשון מזה 7 שנים ואילו איזבו תוציא את אלבומה השלישי בלייבל האלטרנטיבי. בללי לוואלה! תרבות: "החיבור בינינו הוא דבר מתבקש"

הלייבל אנובה מתהדר בשתי החתמות נחשבות למדי: נקמת הטרקטור ואיזבו יוציאו במהלך השנה הקרובה אלבומי אולפן בלייבל, בו חתומות גם רוקפור, אלקטרה, עמית ארז, נועה בביוף, אטליז ואמנים נוספים.

עבור אוהבי נקמת הטרקטור מדובר בבשורה מבורכת במיוחד, שכן הלהקה לא הוציאה אלבום חדש מאז "לאן הולכים פתאום כולם" המצוין שיצא ב-2004. "החיבור עם אנובה הוא מאוד טבעי, פשוט ומתבקש, כי גם אנובה וגם נקמת הטרקטור יש תפיסה אידיולוגית מאוד דומה - רצון להציב אלטרנטיבה למה שקיים עם כל מה שמשתמע מכך", אמר אבי בללי, מנהיג הלהקה לוואלה! תרבות.

המקרה של נקמת הטרקטור מעניין גם בגלל הסכסוך המשפטי בו הם מצויים עם ניצן זעירא, הבעלים של חברת נענע דיסק. השניים נמצאים בפני פסיקת בית המשפט המחוזי בתביעות ההדדיות בין השניים בנושא זכויות יוצרים, תמלוגים ואף שם הלהקה. "אנחנו עם הפנים קדימה, עובדים על חומרים חדשים לגמרי", אמר בתגובה שוקי פרי, מנהל החברה. "מה שקרה עם ניצן זעירא - נחלת העבר. זעירא הוא קולגה מוערך ואנחנו מקווים שהכל ייפתר על הצד הטוב ביותר".

עבור איזבו האלבום החדש יהיה אלבומה השלישי בלבד בפעילות של למעלה מ-15 שנים. הלהקה תצא לשתי הופעות בינלאומיות בקרוב, בפסטיבל SXSW הנחשב וכן בפסטיבל CMW, שניהם בארה"ב. לכבוד ההחתמה, תערוך אנובה מסיבה עם כמה מלהקות הלייבל ברוטשילד 12 בתל אביב, ב-4 במרץ. ‬

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully