וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: יסמין אבן וחמי רודנר - "שמש לבנה"

21.2.2011 / 7:13

אבן חוזרת בפרויקט חדש ומסקרן בו היא מארחת יוצרים לשירים משותפים. "זה לקח אותי למקומות שלא הייתי בהם בעבר", היא מספרת בראיון לוואלה! תרבות

יח"צ - חד פעמי

כבר כמה שנים שיסמין אבן היא אחת היוצרות המעניינות בשוליים הישראליים: המוזיקאית, שהתמחתה באלקטרו ואלקטרו-קלאש בתחילת העשור הקודם הצטרפה גם לאיחוד המשמח של הקליק, שם ניגנה בקלידים והוסיפה לא מעט למעטפת המוזיקלית של הופעות הלהקה. לאיחוד הנוכחי של הלהקה אבן לא הצטרפה, אבל היא שבה עם פרויקט מעניין שהוא אלבום כפול ובו מתארחים אמנים כמו ערן צור, דן תורן, אבי בללי, סימה לוי-דוכין, עמית ארז ועוד. היום (שני) יוצא הסינגל הראשון מהפרויקט, "שמש לבנה" בו מתארח חמי רודנר.

יסמין אבן.
להגיע למקומות חדשים. יסמין אבן

"זה התחיל ממופעים ושיתופי פעולה שעשינו בכל מיני מופעים", אומרת אבן לוואלה! תרבות. "זה מה שבעצם גרם לי לחשוב שגם את האלבום הבא אפשר להפוך למין פרויקט, מה שהופך את חוויית האלבום לאחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

איך עוצבה רשימת המשתתפים?

"זה לא שקבעתי מראש את השמות, זה פשוט זרם משיר לשיר. חשבתי האם אני צריכה לשיר את זה והאם אני צריכה לעשות את זה לבד, ואתה מודד בדמיון למי זה יכול להתאים. אני מאד שלמה עם כל החיבורים שנעשו".

ללא מעט אמנים מדובר בחיבור חדש יחסית עם ז'אנרים שהם לא עוסקים בהם ביומיום.

"אני חושבת שבאלבום הזה גם אני הגעתי לכיוונים אחרים. זה אלבום עם 19 שירים, שחלקם מאד ממשיכים את האלבומים הקודמים וחלקם הם ניסיונות שלי למצוא את עצמי במקומות שלא הייתי בהם – רוק וקצב, למשל. זה החיבור שלי לאמנים שכביכול. אני חושבת שלאמנים האחרים היה מעניין, אני לא מאמינה שהם היו עושים את זה אחרת".

(כתב: עינב שיף)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully