וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת מטאל ישראלית הוחתמה בלייבל המטאל הנחשב Century Records

שני גורקביץ'

21.2.2011 / 19:25

הלהקה, המורכבת מהצמד דוידוב ודהאן תוציא אלבום שייקרא "Transformation" והוא יופץ באירופה מה-4 באפריל. "מי שחשב שמכרנו את עצמנו - שיילך להזדיין", מסר דוידוב

להקת הדת'-מטאל הישראלית Sonne Adam חתמה היום (שני) על חוזה עם חברת התקליטים Century Media Records שתפיץ את אלבום הבכורה של הלהקה באירופה החל מה-4 באפריל. מדובר בהישג נכבד ללהקה, המורכבת מהצמד דוידוב ודהאן (השניים מסרבים להיחשף בשמם המלא), שהוחתמה באחד הלייבלים היוקרתיים בעולם המטאל.

"אם מישהו חושב שאנחנו מוכרים את עצמנו אז שילך להזדיין, אנחנו מאוד מרוצים מהחתימה ב-Century Media", אמר דוידוב, אחד מחברי הלהקה. בין היתר, הוציאה החברה את אלבומי הבכורה של להקות מטאל כמו Grave, מורגות' ועוד.

"אנחנו גאים להחתים להקה צעירה מתל אביב שבישראל, שלמרבה הצער מבינה את המשמעות של המילה Death טוב יותר מרובנו", אמר ראש מערך יחסי הציבור של החברה, ג'נס פרוטר. "Sonne Adam מערבים את ה-doom/death של התקופה המוקדמת של פרדייס לוסט והטירוף הטכני של מורביד אנג'ל המוקדמים, עם תשוקה רעננה ואנרגיה גולמית שמזכירים לי את הרעב והמסירות ששמעתי באלבומי הבכורה של הלהקות שהוזכרו, לפני 20 שנים, אבל מבלי להישמע כמו רטרו", הוסיף פרוטר.

הלהקה הוקמה ב-2007 על ידי דוידוב (נגינה) ודהאן שאחראי על השירה. השניים הקליטו אי.פי. בשם "The Sun is Dead" שמעולם לא יצא לחנויות. האי.פי הבא שהוציאו "Armed With Hammers", התקבל בברכה בלייבל הגרמני המחתרתי Imperium Productions, שבשנה שעברה אף הוציא אותו במהדורת תקליטי ויניל. האלבום אף הוכתר כדמו הטוב ביותר של החודש במגזין Rock Hard הגרמני. אלבום הבכורה של הלהקה ייקרא "Transformation", וייצא גם כתקליט ויניל דרך Imperium.

"כשכתבנו את האלבום לפני שנה וחצי, לא דמיינו שנקבל כל כך הרבה תשומת לב, כשהאי.פי. 'Armed With Hammers' אפילו עוד לא יצא", אמר דוידוב. "לעזאזל, אז אפילו לא ידענו כמה חזקה תהיה סצנת הדת' מטאל האולד סקול תהיה שוב. אף פעם לא היינו 'ציידי חברות תקליטים' כך שזו הייתה הפתעה גדולה".

"האמת, שלחתום בלייבל גדול כשאתה ישראלי זה יותר מכריע משנדמה, כיוון שאנחנו מאוד מבודדים מהקהל שלנו. אבל לא משנה מה, הלב שלנו הוא במחתרת. תמיד היה ותמיד יהיה", הוסיף המוזיקאי הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully