וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפו של ולדי בלייברג בקדם אירוויזיון נפסל

עינב שיף

22.2.2011 / 18:23

עדי צ'זרה, שאמור היה להחליף את בלייברג שפרש בעצמו מהתחרות, נפסל בגלל שמילות שירו, "להתאבד על אהבה", פורסמו באינטרנט בניגוד לתקנון. ספק אם יצורף מתמודד נוסף

כנראה שאי אפשר להעביר שנת אירוויזיון בלי לפחות שתי תקלות של רשות השידור והנה, חוק טבע הוא חוק טבע: הוועדה המקצועית החליטה לפסול את עדי צ'זרה, הזמר שאמור היה להחליף את ולדי בלייברג שפרש בעצמו מהתחרות לאחר שנבחר.

לדברי יו"ר הוועדה המקצועית של רשות השידור, יעקב נווה, השיר "להתאבד על אהבה" נפסל בשל פרסום מילותיו באינטרנט. "דבר זה סותר את כללי התקנון הקובע כי השיר, או חלקים ממנו, לא פורסמו ברבים לפני שהובאו בפני הועדה המקצועית", אמר נווה. "הנושא הועבר לקבלת חוות דעת משפטית, שעל פיה החליטה הועדה המקצועית לפסול את השיר".

"זה מאד מבאס", אמר צ'זרה בשיחה עם וואלה! תרבות. "התכוננתי לזה, קניתי בגדים, הצטלמתי לפרומו ובסוף החליטו לפסול את השיר כי מישהו הצליח להגיע לגרסה מוקדמת של השיר, שאני שיניתי בה דברים במיוחד כדי שתתאים לתקנון. אבל אין מה לעשות, אני אוציא את הסינגל לרדיו ואני מקווה שהוא יצליח כי הוא שיר מדהים".

ברשות השידור הבטיחו כי השנה יתמודדו 10 שירים על הזכות לייצג את ישראל בתחרות שתיערך בדיסלדורף, אולם עתה, בגלל לוח הזמנים, ייאלצו לבדוק ברשות האם ניתן יהיה לשלב שיר נוסף. הקדם עצמו ייערך ב-8 במרץ בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully