וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הפייסבוק: "אמריקן איידול" תאפשר הצבעה באינטרנט

שני גורקביץ'

24.2.2011 / 21:14

"כבר כמה שנים שאנחנו רוצים להשתמש בהצבעות ברשת", אמר יוצר התוכנית סיימון פולר. באמצעות התחברות לחשבון הפייסבוק שלו יוכל כל צופה להצביע 50 פעמים במהלך התוכנית

לראשונה מאז החלה, תוכנית הריאליטי האמריקאית "אמריקן איידול" תאפשר לצופים להצביע עבור מועמדים באמצעות רשת האינטרנט - כך הודיעה היום (חמישי) רשת פוקס המפיקה ומשדרת את התוכנית. המהלך התאפשר בזכות שיתוף פעולה עם פייסבוק, שתסייע במניעת זיופים והצבעות כפולות.

ההצבעה הראשונה תתבצע כבר במהלך התוכנית הקרובה שתשודר בארצות הברית בשלישי בערב. צופים שירצו להצביע למועמד מסוים ייכנסו לאתר הרשמי של התוכנית, ויתבקשו להתחבר באמצעות חשבון הפייסבוק שלהם. כל יוזר בפייסבוק יוכל להצביע חמישים פעמים במהלך התוכנית. כמובן שדרכי ההצבעה המסורתיות בסמסים ימשיכו להיות תקפות.

"רצינו להשתמש בהצבעות ברשת כבר כמה שנים, ועכשיו פייסבוק הציעה לנו פיתרון בטוח ואנחנו מוכנים לצאת לדרך", אמר יוצר התוכנית והמפיק בפועל, סיימון פולר. "לתוכנית תמיד הייתה רמה גבוהה של מעורבות עם קהל הצופים באמצעות הודעות טקסט והצבעות טלפוניות, וזה נהדר להרחיב את המסורת הזו".

ההודעה של "אמריקן איידול" מגיעה רק יום לאחר שדווח בארצות הברית על כך שהפקת התוכנית "The X-Factor", נמצאת במשא ומתן עם גוגל על ביצוע מהלך דומה. את "The X Factor" מפיק השופט המיתולוגי של "איידול", סיימון קאוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully