וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין שוב הסתבך, "שני גברים וחצי" הוקפאה

עינב שיף

25.2.2011 / 2:05

השחקן בחר להיטפל לשמו היהודי של יוצר הסדרה, ימים ספורים בלבד לפני שהיה אמור לשוב לסט הסדרה. בתגובה, רשת CBS הודיעה על הקפאת ההפקה וביטול המשך העונה

עד כה, צ'רלי שין נחשב לאלכוהוליסט, מסומם ובעל טעם מאד מסוים בכל הקשור לחיי המין שלו, אבל הוא טרם נחשד באנטישמיות. כל זאת עד אמש (חמישי, שעון לוס אנג'לס), עת שוב הסתבך בראיון רדיו ביזארי, בו בחר לתקוף את את צ'אק לורי, יוצר הסדרה, לאחר שהאחרון אמר כי "אם צ'רלי יחיה יותר זמן ממני, זה יעצבן אותי מאד".

"זו אחת המחמאות היחידות שהליצן הזה נתן לי בכמעט עשור מזוין", אמר שין בראיון, תוך שהוא מתעקש להתייחס ללורי בשמו היהודי, חיים לוין, מה שהקנה את הכותרת "צ'רלי שין העיר הערה אנטישמית" במגזין מכובד כמו הוליווד ריפורטר.

"הבכתי אותו בפני ילדיו והעולם כשהחלמתי בקצב שהמוח הלא מפותח שלו לא יכול לעכל", המשיך שין. "ביליתי את העשור האחרון בערך בהפיכה הלא תיאמן של הזבל הילדותי שלו לזהב טהור וזו הכרת התודה שאני מקבל מהשרלטן הזה, שבחר שלא לעשות את העבודה שלו, וזה לכתוב".

זמן קצר לאחר שפורסמו הדברים לראשונה, שחררה רשת CBS המשדרת את הסדרה הצהרה קצרה המשותפת לה ולוורנר בראדרס המפיקה את הסדרה, בה הודיעו השתיים כי הפקת התוכנית נכנסת להקפאה והיא לא תשוב לעבודה ב-28 בפברואר, כפי שהיתה אמורה. מפיקי הסדרה רצו לצלם ארבעה פרקים נוספים, אולם על פי ההצהרה, המשך העונה בוטל, בשל ראיונותיו ומצבו של שין. משמעות הדברים, על פי לא מעט אתרים המתמחים בתחום, היא שסופה של הסדרה קרוב מאי פעם.

*עדכון ראשון: 02:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully